شبکه‌های Stib و Tec با تظاهرات اتحادیه‌های کارگری در روز جمعه مختل می‌شوند

بروز گزارش می دهد که شبکه Stib و Tec این جمعه، 22 آوریل، به دلیل تظاهرات برای پرداخت بهتر که توسط چندین اتحادیه کارگری سازماندهی شده است، مختل خواهد شد.

در بیانیه ای آمده است که اتحادیه های کارگری درگیر قصد دارند تا روز جمعه صدای خود را به گوش مردم برسانند زیرا آنها خواستار “دستمزد بهتر” و اصلاح قانون تشکیل دستمزد سال 1996 هستند.

در بروکسل، اتحادیه‌های کارگری در خیابان راونشتاین در مرکز شهر، مقابل مقر فدراسیون شرکت‌های بلژیک (FEB) تجمع خواهند کرد تا تظاهرات کنند. شرکت حمل و نقل بروکسل هشدار می دهد: “این رویداد که مستقیماً به Stib مربوط نمی شود، بر گردش اتوبوس ها، ترامواها و متروها تأثیر خواهد گذاشت.”

شبکه Stib نیز مختل خواهد شد زیرا برخی از کارکنان شرکت حمل و نقل عمومی در تظاهرات شرکت خواهند کرد.

در مواجهه با اختلالات مورد انتظار، که وسعت آن در این مرحله مشخص نیست، Stib به مسافران خود توصیه می کند که جایگزین های خدمات حمل و نقل عمومی خود را برای تردد در روز جمعه برنامه ریزی کنند.

Stib اطمینان می دهد که در طول روز جمعه از طریق وب سایت، برنامه تلفن همراه و رسانه های اجتماعی خود به مسافران اطلاع رسانی خواهد کرد. خدمات مشتری نیز از ساعت 6:00 همان روز برای پاسخگویی به سوالات مسافران از طریق تلفن 070 23 2000 و همچنین در رسانه های اجتماعی در دسترس خواهد بود.

در والونیا، شرکت حمل و نقل Tec همچنین هشدار می دهد که انتظار می رود در سراسر شبکه آن اختلال ایجاد شود. مسافران می توانند از طریق صفحه فیس بوک Tec یا با تماس تلفنی با مرکز تماس منطقه خود از وضعیت شبکه مطلع شوند.

در نهایت، شرکت حمل و نقل عمومی فلاندری De Lijn همچنین هشدار داده است که انتظار می رود اختلالاتی در سراسر فلاندر نیز وجود داشته باشد.

از سوی دیگر، در SNCB، هیچ اختلالی پیش بینی نمی شود. هیچ اطلاعیه اعتصابی از سوی شرکت راه آهن کشور ارسال نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *