شبکه بیمارستانی آنتورپ کلینیک چاقی را برای کودکان 11 تا 17 ساله افتتاح کرد.

در حال حاضر 5 درصد از کودکان با چاقی دست و پنجه نرم می کنند و شبکه بیمارستان های آنتورپ (ZNA) تصمیم گرفته است تا برای رسیدگی به موضوعی که در بین جوانان منطقه ما در حال رشد است اقدام کند. ZNA برنامه ای برای کمک به جوانان در کاهش وزن به روشی سالم و پایدار دارد.

دکتر دانیل کلینک از ZNA به VRT News گفت: “کودکان اغلب عادات غذایی ضعیفی را اتخاذ می کنند، به اندازه کافی ورزش نمی کنند یا به سادگی نمی دانند کدام غذا برای آنها مفید است.” مرکز چاقی جدید به آنها می آموزد که انتخاب های بهداشتی داشته باشند.

دکتر کلینک گفت: «ما در مورد رژیم‌های غذایی صحبت نمی‌کنیم، بلکه در مورد اتخاذ یک سبک زندگی سالم صحبت می‌کنیم که می‌توانند در درازمدت به آن ادامه دهند.»

این بیمارستان برنامه SLIM (ورزش، سبک زندگی، فردی، انگیزشی) را توسعه داده است. این برنامه نه تنها جوانان را تشویق می کند که رژیم غذایی خود را تطبیق دهند، بلکه برای کاهش وزن و حفظ وزن خود در سطح سالم، ورزش بیشتری انجام دهند. این برنامه شامل فیزیوتراپیست ها، متخصصان تغذیه و روان شناسان می شود که (در میان چیزهای دیگر) چگونگی ایجاد عادات غذایی ضعیف در کودک را بررسی می کنند.

برنامه SLIM حدود 2 سال طول می کشد. این با مربیگری فشرده از بیمارستان شروع می شود و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، باید منجر به اتخاذ یک سبک زندگی سالم توسط یک جوان شود که در بزرگسالی با خود همراه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *