شرودر می تواند روی یک ترکیب کامل مقابل اندرلخت حساب کند

اعلام پایگاه XI در زمان آلفرد شرودر بسیار آسان تر از فیلیپ کلمنت است. از آغاز سری پیروزی ها، مقابل شارلوا در 13 فوریه، تنها 14 بازیکن ثابت شده اند. سوبول در غیاب بوکان در جناح چپ کمک کرد و با انتخاب خود حفظ شد. وورمر برای نگرش مثال زدنی خود نسبت به فانوس قرمز، Beerschot، که به اودوی اجازه داد پس از سفر غنا نفس بکشد، جایزه دریافت کرد. فقط آدامیان و لانگ به طور منظم برای پست مهاجم در کنار چارلز دی کتلره رقابت می کنند.

تکنسین هلندی به طور سیستماتیک 3-5-2 خود را با ده قطعیت از یازده مشخص می کند. می توان گفت که باشگاه کم تعجب آورترین تیم در پادشاهی است. با این حال، مشاهده‌ای برای بازمتن‌سازی. 9 دیدار اخیر در 9 آخر هفته مختلف برگزار شده است. عنصر “خستگی” تنها پس از یک استراحت بین المللی مورد توجه قرار گرفت.

ثبات در یک تیم بسیار مهم است، اما برخلاف دیگر ترکیب‌ها، شرودر می‌تواند در حالی که کیفیت تقریباً معادل در چندین موقعیت را حفظ می‌کند، بچرخد. او با هندری (در سکوها مقابل آنتورپ)، سوبول، بالانتا، ورمر، دوست و آدامیان نیمکت باتجربه ای دارد.

چرخش ایجاد شده توسط کلمنت اغلب مورد انتقاد قرار گرفت و باشگاه امتیازات خود را در برابر چندین تیم با رتبه ضعیف در قسمت اول فصل از دست داد. دو امتیاز مقابل یوپن، پنج امتیاز مقابل سرکل، بدون ذکر سیلی در لاگانتواز (6-1)، با دفاع امبابا و ون در برمپت. با این حال اثرات آن در حال حاضر احساس می شود. همکاران ما از Laatste Nieuws نرخ در دسترس بودن Blauw en Zwart را از ابتدای سال مالی 2021-2022 منتشر کرده اند و از 95٪ فراتر رفته است. چیزی که کم نیست: هر بار که باشگاه قهرمان می شد، این میزان حداقل بیش از 90 درصد بود. “زیرا شما به حضور بهترین بازیکنان خود نیاز دارید”سرمربی موناکو در آن زمان توضیح داد. در سال‌های 2020-2021، این نرخ 91 درصد بود در مقایسه با 95 درصد سال قبل. آخرین باری که FCB عنوان را از دست داد، در دسترس بودن تنها 84٪ بود.

مینیوله (زانو) دو روز اول را از دست داد، وورمر به مدت دو هفته (تاندون آشیل) و د کتلایر نیز (شانه) از بازی خارج شدند. دوست و بالانتا فقط یک هفته را در بیمارستان گذراندند.

وقتی می بینیم تاخیر در یک نقطه (تا 12 امتیاز) در اتحادیه انباشته شده است، می توانیم از خود بپرسیم: آیا این چرخش خیلی مهم نبود؟ اما حماسه بروکسل قابل پیش بینی نبود. و با کسب 72 امتیاز، او باید پلی آف قهرمانان را در صدر قرار می داد. نایب قهرمان فصل گذشته او، آنتورپ، تنها 60 واحد به دست آورده بود.

در نتیجه یک نتیجه تقریباً واجب است. “من انتظار دارم اندرلخت بسیار تهاجمی باشد. حتی جدایی هم نمی تواند کار خود را انجام دهد. و پس از آن ما کمی به همان سبک خواهیم رسید. کمپانی مانند ما فکر می کند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *