شرکت هک اخلاقی فلاندرز شرقی 21 میلیون یورو از سرمایه گذاران جدید جمع آوری می کند

Intigriti که در Aalst مستقر است، پلتفرمی است که 50000 هکر اخلاقی را در 140 کشور در سراسر جهان گروه بندی می کند. آنها را با شرکت هایی که به کمک آنها نیاز دارند، در تماس قرار می دهد. این شرکت‌ها برای حل مشکلات امنیتی یا نشت داده‌ها به Intigriti مراجعه می‌کنند.

تقاضا در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است، نه تنها به این دلیل که بسیاری از مردم اکنون حداقل بخشی از زمان را از خانه کار می کنند و بسیاری از سیستم ها در معرض اینترنت هستند. هکرهای اخلاقی سیستم یک شرکت را برای مسائل امنیتی یا نشت بررسی می کنند. اگر چیزی پیدا کنند توسط Intigriti دو برابر می شود و برای کارشان پول می گیرند.

این سیستم شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا تعداد زیادی از هکرهای اخلاقی را بدون اینکه هزینه زیادی برای آن‌ها داشته باشد، آزمایش کنند، زیرا فقط در صورت پیدا شدن مشکل باید هزینه بپردازند. شرکت ها حتی می توانند میزان پرداخت خود را انتخاب کنند. این باعث می شود که سیستم برای شرکت ها در هر اندازه قابل دسترسی باشد.

Inti De Ceukelaire به اخبار VRT گفت که سرمایه سرمایه گذاری جمع آوری شده چندین سرمایه گذار است که بزرگترین آنها صندوق سرمایه گذاری بریتانیایی Octopus Ventures است.

شرکت ها به ازای هر نشت داده شناسایی شده به طور متوسط ​​100 یورو پرداخت می کنند. با این حال، تشخیص نشت امنیتی در مقیاس بزرگ می تواند تا 100000 یورو ارزش داشته باشد. سرمایه اضافی سرمایه گذاری برای توانمندسازی اینتیگریتی برای سرمایه گذاری بیشتر در بازارهای آسیایی و آمریکایی استفاده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *