“شما باید کاری انجام دهید، لطفا”: زمانی که امانوئل مکرون استفان برن را در یوروویژن تحت فشار قرار داد

در حالی که مسابقه یوروویژن این سه شنبه، 10 می در تورین آغاز می شود، همه هنوز جنجال سال گذشته را به یاد دارند. دامیانو دیوید، خواننده گروه برنده، ایتالیایی‌های مانسکین، در آن زمان متهم به مصرف کوکائین در حین اجرای آنها شد. آزمایش غربالگری که در این فرآیند انجام شد، منفی بود و بحث را خاتمه داد.

این دوشنبه، استفان برن، که سال گذشته برنامه را در کنار لارنس بوکولینی ارائه کرد، با بی‌بی‌سی صحبت کرد و به این لحظه پرتنش بازگشت. “این آشفتگی بود. من پیام های زیادی در تلفن همراهم دریافت کردم، از جمله یکی از رئیس جمهور فرانسه، که به من می گفت مانسکین باید رد صلاحیت شود. او گفت، “لطفا باید کاری انجام دهید.” “او همچنین می گوید.

وزیر امور خارجه وزیر امور اروپای فرانسه که برای مسابقه در روتردام حضور داشت، با ادامه رأی گیری با وی تماس گرفت و باربارا پراوی، نامزد فرانسوی در جایگاه دوم قرار گرفت. “چیکار کنیم؟ چیکار کنیم؟ لطفا یه کاری بکن”، او خواست.

در مواجهه با این فشار، مفسر توضیح می دهد که احساس درماندگی کرده است: “چه می توانستم بکنم؟ من مجری نبودم. من رئیس یوروویژن نیستم!” در این مصاحبه با بی‌بی‌سی، استفان برن در نهایت توضیح می‌دهد که دلفین ارنوت، رئیس شبکه تلویزیونی فرانسه و اتحادیه پخش‌کننده‌های اروپا، پاسخ داده بود که فرانسوی‌ها می‌خواهند بر اساس شایستگی برنده شوند و نه با رد صلاحیت‌های اول. بنابراین ما هیچ سر و صدا و اعتراضی در این مورد نکردیم.، نتیجه گیری می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *