شهرداری ها و بیمارستان ها شبکه مراقبت از والدین نوزادانی را تشکیل می دهند که قبل از تولد می میرند

15 مقام شهر و شهرداری فلاندری در این پروژه ثبت نام کرده اند. آنها شامل گنت (فلاندرز شرقی، اولن (استان آنتورپ) Zoutleeuw (برابانت فلاندری) و بروژ و بلانکنبرگه (هر دو فلاندر غربی) می‌شوند. بیمارستان‌هایی که در پروژه Sterrenkinderen شرکت می‌کنند شامل RZ Heilig Hart در Tienen (برابانت فلاندری) و ZOL Campus St. Jan در Genk (لیمبورگ).

شهرداری ها موافقت کرده اند که یکی از کارکنان خود را آموزش دهند تا در رابطه با مسائل مربوط به مرگ و میر پری ناتال به محل مرجعیت تبدیل شوند. بیمارستان ها با ارائه بروشور حاوی تمام اطلاعات مرتبط، والدین را به سمت بستر مراقبت هدایت می کنند.

موسس شبکه مراقبت Sterrenkinderen Kinderwens vzw به خبرنگاران گفت: “بسیاری از افرادی که پس از از دست دادن فرزند در دوران بارداری در وضعیت استرس پس از سانحه قرار دارند، به عنوان مثال، نمی دانند که مستحق بازپرداخت برای خانه هستند. مراقبت های ماما و سایر موارد نیز انجام می شود.

سایر مقامات شهری و شهری که مایلند می توانند تا پایان ماه در این پروژه ثبت نام کنند. راه اندازی پلت فرم مراقبت توسط Christian Health Mutual تامین مالی شد. هزینه های جاری آن توسط شهرداری و مقامات شهری که در پروژه ثبت نام می کنند پرداخت می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *