صندوق کارکنان اتحادیه اروپا روز اروپا 2022 را با دیدگاه جدیدی که مردم و کره زمین را در اولویت قرار می دهد، جشن می گیرد

دو سال پس از راه اندازی خود در پاسخ به بحران کووید-19، صندوق کارکنان اتحادیه اروپا با رونمایی از چشم انداز بلندمدت جدید خود، روز اروپا 2022 را گرامی داشت. اروپای عادلانه تر و سبزتر که در آن مراقبت از مردم و کره زمین دست به دست هم دهند، اولویت های آینده هستند.

این صندوق با تشویق کارمندان دولت اتحادیه اروپا به کمک های شخصی برای افراد نیازمند در سراسر قاره، 1.3 میلیون یورو کمک های فوری را جمع آوری کرده است. در حالی که به بحران‌های کوتاه‌مدت مانند همه‌گیری، سیل و اوکراین پاسخ می‌دهد، اکنون پروژه‌هایی را هدف قرار می‌دهد که به نیازمندان کمک می‌کنند و در عین حال از سیاره زمین مراقبت می‌کنند.

فراخوان حمایت جدید به صورت نمادین در 9 می در هفتاد و دومین سالگرد اعلامیه تأسیس پروژه اروپایی توسط رابرت شومان در سال 1950 انجام شد.

متولیان صندوق پاسخگویی همبستگی کارکنان اتحادیه اروپا گفتند که در حالی که اثرات ویروس کرونا همچنان محسوس است، جنگ در اوکراین و بحران آب و هوا تهدیدی بلندمدت برای آسیب پذیرترین قشر اروپا محسوب می شود.

به همین دلیل است که پس از تامل طولانی با اهداکنندگان خود، استراتژی جدیدی را ایجاد کرده‌ایم که به صندوق اجازه می‌دهد از یک ابزار واکنش به بحران به یک منبع مالی دائمی برای سازمان‌های کوچکی که همزمان اهداف اجتماعی و زیست‌محیطی را دنبال می‌کنند، تبدیل شود. یکی از بنیانگذاران برونو مولا.

این صندوق از زمان تأسیس توسط مؤسسه بشردوستانه برجسته بلژیک، «بنیاد شاه بودوئن» مدیریت می‌شود. کمک های مالی را می توان در اینجا انجام داد.

پروژه‌های همه‌گیری که قبلاً با کمک‌های بلاعوض در مجموع 860000 یورو کمک کرده است، شامل مشاوره برای کارکنان مراقبت‌های خط مقدم در اسپانیا، تدریس خصوصی برای کودکان رم در چک و محصولات بهداشتی برای زنان آسیب‌پذیر در رومانی است.

100,000 یورو دیگر برای قربانیان سیل تابستان گذشته در بلژیک جمع آوری کرد و از ماه مارس 340,000 یورو برای سازمان هایی که به کسانی که بدترین آسیب دیده از جنگ در اوکراین را کمک می کنند جمع آوری کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *