ظهور لولاجی، عضو سابق شورای شهر PTB، به MR می پیوندد و از ژرژ لوئیس میشل تشکر می کند.

اگر هدف اصلی شورای شهرداری بروکسل رای گیری درباره بودجه عصر امروز دوشنبه بود، همه چیز با یک پرانتز سیاسی آغاز شد. ظهور لولجی، عضو شورای شهر، نقش خود را به عنوان مشاور مستقل شهرداری رها کرد و به صندلی‌های جنبش اصلاحات بروکسل پیوست و تعداد کرسی‌های لیبرال در پایتخت را به ۹ کرسی رساند.

سورپرایز کوچک، تاریخچه ظهور لولجی که سه سال پیش تقریباً به همین امروز شعبه محلی… PTB را ترک کرد. تضاد سیاسی غیرمعمولی که او آن را توجیه می کند. من انتخاب قلبم را انجام دادم، انتخاب گروهی که با باورها و ارزش هایم هماهنگ باشد. تمام عمرم برای همبستگی کار کرده ام. من امروز متقاعد شده‌ام که باید هر کاری که ممکن است برای مبارزه با فقر و هر آنچه ناشی از آن است انجام دهیم.» او پس از مشاوره ادامه می دهد:من سه سال توجه کردم، اکولو و احزاب دیگر به من پیشنهاد پیوستن به آنها را دادند، منمی خواستم بنشینم و به آرامی نگاه کنم، قبل از اینکه در نهایت نگاه خود را به لیبرال هایی که به گفته او حاضر می شوند، معطوف کند، “سیاسی ترین انسجام”.

شورای شهر لیبرال جدید اولین سخنرانی خود را با یک لغزش سرگرم کننده نشان می دهد، او از اعضای حزب خود و رئیس آن… ژرژ لوئی میشل تشکر می کند. پس از شورا، لیبرال جدید اعتراف می کند که نشنیده است که اشتباه کرده است.

بنابراین، لیبرال های بروکسل پس از استقبال از برتین مامپاکا و میه ژان نیانگا-لومبالا در سپتامبر 2020، سومین انتقال خود را در این دوره قانونگذاری انجام می دهند.

انتقال ظهور لولجی نیز باعث شادی اعضای شورای حضوری نشد. «شما در حال پیوستن به یک گروه دموکراتیک هستید، من به شما تبریک می گویم. شما مجبور نخواهید شد که نوار بهداشتی را بشکنید.» به محمد اوریاقلی (PS) رئیس شورا اجازه می دهد تا با اشاره به جنجال رئیس جمهور لیبرال که اخیراً این حصار بهداشتی را شکست.

ظهور لولجی با یک یادداشت طنز پایان می دهد: “فقط احمق ها نظر خود را تغییر نمی دهند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *