عصر جدید در جهنم برای روملو لوکاکو: “دیدن پایان خوش بین او و چلسی روز به روز سخت تر می شود.”

می توانست شب او باشد. بالاخره شبی تازه در پایان کسالت است. رویارویی با آرسنال سخت بود که طحال روملو لوکاکو را از دست بدهیم. با انگیزه توماس توخل قبل از دیدار، مهاجم بلژیکی شبح وار بود. با این حال، کسی وسوسه می شود که بنویسد.

و این عملکرد الزاما مورد تحلیل رسانه های انگلیسی قرار گرفته است. “این فرصتی بود تا دوران حرفه ای خود را در چلسی به مسیر درست بازگرداند. توخل اعلام کرده بود که یک ساعت بازی خواهد داشت. مهمتر از همه، ما این تصور را داشتیم که او مشتاق است بازیکن بلژیکی را به محض اینکه ساعت نزدیک شود 60 دقیقه. یک شات، خارج از کادر در طول شب”، به Evening Standard با امتیاز 5 امتیاز می دهد.

همان داستان در سمت Express که به آن 4/10 می دهد: “او برای چلسی دست و پا گیر است و تا لحظه ای کوتاه در نیمه دوم تلاش کرد تا درگیر شود. در نهایت او نتوانست از اولین بازی خود در PL از زمان هفت بار لمس توپ مقابل پالاس در فوریه استفاده کند.”

عملکرد لوکاکو به اندازه کافی برای چلسی خوب نیست.

پس از جلسه، زبان ها شل شد. جیمی فلوید هاسلبینک در مجموعه آسمان، کلمات بسیار تندی برای شیطان سرخ داشت. “من فکر می کنم توخل بسیار ناامید است”، او شروع کرد. “یک مربی هرگز بازیکنانش را رها نمی کند. اما مهمتر از همه معتقدم که او نمی خواهد خیلی از افراد انتقاد کند تا آنها را از دست ندهد، حتی اگر ناامیدی کامل او باشد.”

مهاجم اسبق آبی ها با این جمله تنها بازیکن تمرین شده در نیرپیده را هدف قرار نداد. “لوکاکو، کریستنسن، سار و آلونسو به اندازه کافی برای یک تیم چلسی خوب نبودند. یا برای تیمی که باید برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگد. خوب، آنها دیگر شروع نمی کنند. اما شما باید حداقل برای تیم خود بازی کنید. غرور”هلندی گفت.

هاسلبینک به ویژه در اینترمیلان سابق یک مشکل روانی را تشخیص داد. “این بهترین فصل او نیست. اما او در نهایت این فرصت را پیدا کرد تا نشان دهد که برای این کار مرد است. اگر واقعاً می خواهید، آن را نشان دهید! با میل شدید وارد زمین شوید اما هیچکس به او چیزی نمی گوید. در لوکاکو دیدم. من نمی گویم همه اینها تقصیر اوست، اما او هنوز باید چیزهای بیشتری را نشان دهد.”

آینده ای که هنوز زیر سوال است

به ناچار، سایه کای هاورتز، نگهدارنده معمولی، دوباره ظاهر شد. Sky Sports به طور مشخص جدولی را برای مقایسه تیم چلسی در زمانی که یکی یا دیگری در زمین حضور داشتند منتشر کرده بود. و کنتراست قابل توجه است.

حرفی که از نظر آبی های سابق بدیهی است. “وقتی کای هاورتز را می بینید که وارد فضا می شود و به فضا نفوذ می کند، هیچ مقایسه ای وجود ندارد. روش او همیشه درخواست توپ، دویدن از چپ به راست یا در محور. البته او در همه این کارها موفق نمی شود. اما او. من این نوع حرکت را در روملو لوکاکو نمی بینم.”

هنوز فصل برای چلسی تمام نشده است. و هنوز چندین مسابقه برای برد باقی مانده است. اما آیا رام بزرگ شروع به تمام شدن اعتبار می کند؟ مهمتر از همه، آیا او هنوز آینده ای در استمفورد بریج دارد؟ “من واقعاً می خواهم او موفق شود زیرا این تیم به شماره 9 واقعی نیاز دارد. اما احساس می کنم که داشتن یک پایان خوش در این داستان سخت تر و سخت تر می شود.”

در راه خروج، روملو لوکاکو خانه را شکست. تنها در 15 دقیقه، او برای غسل تعمید آتش خود با چلسی، دروازه امارات را باز کرده بود. هشت ماه بعد، کارت‌ها تغییر کردند و این بازیکن بلژیکی ترفندهای کمتری در آستین خود دارد. مشاور می خواست این اولین جلسه را به حداقل برساند. “مطمئناً این بهترین بازی او بود. اما در مقابل او پابلو ماری و راب هولدینگ قرار داشتند. آنها دو حریف بزرگ برای بازی نیستند…” در این مورد، اثبات اشتباه او دشوار است.

فیزیک این مهاجم نیز زیر سوال رفته است. “فکر نمی‌کنم او به اندازه زمانی که در ایتالیا بود، آماده باشد. حتی در شروع فصل. گاهی اوقات او بسیار تیزبین به نظر می‌رسد و گاهی اوقات در حرکاتش بسیار خسته است. او هنوز هم می‌تواند به مسیر خود بازگردد، زیرا اگر او شانس هایی دارد که بتواند آنها را به عقب براند، به خصوص که چلسی به دنبال یک نقطه اتکای قابل اعتماد در سیستم خود است.” اما زمان در حال اجرا است. و شانس حضور لوکاکو به شدت کاهش می یابد اگر او قطب بعدی کشیده شده توسط توخل را نگیرد…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *