فابیان هرمانس فدراسیون هورکا بروکسل را در پس زمینه تنش ترک کرد: “برای جانشینانم آرزوی موفقیت می کنم زیرا وضعیت فاجعه بار خواهد بود.”

فابیان هرمانز، چهره‌ای شناخته شده در دنیای رستوران‌ها و کافه‌های بروکسل و که در زمان عمده بحران سلامت در همه جبهه‌ها حضور داشت، تصمیم گرفته است از سمت خود به عنوان مدیر فدراسیون Horeca بروکسل استعفا دهد. او در پی اعلام فدراسیون فوتبال به ما گفت: «دروغ نمی گویم، چند روز مرخصی می گیرم.

“بعد از دو سال مبارزه، من از نظر روحی خسته شده ام. برای تیمی که امروز در محل است آرزوی بهترین ها را دارم. امیدوارم آنها بتوانند آنچه را که قرار است اتفاق بیفتد مدیریت کنند. زیرا پس از کووید، بحران انرژی واقعیت دارد که این وضعیت وجود دارد. هنوز هم فاجعه بار خواهد بود، نه در چند سال، بلکه در چند ماه آینده.”

“تداوم تجدید”

هیئت مدیره که در تاریخ 3 می برگزار شد، استعفای فابیان هرمانس از سمت خود را به عنوان مدیر و نماینده مدیریت روزانه در پی اختلافات در مورد مدیریت فدراسیون Horeca بروکسل ثبت کرد. به سهم خود فدراسیون مشخص شده است.

این خروج بخشی از تداوم تجدید فدراسیون Horeca بروکسل است که در سال 2021 انجام شد. در آن انتصاب هیئت مدیره جدید و اخیراً یک ریاست جدید با هدف ارتقاء حرفه های Horeca و حرفه ای کردن بخش مشاهده شد. و به منظور تضمین پایداری این بازیگر پیشرو اقتصادی و اجتماعی، آن را مدرن کنید. رئیس جدید و همه مدیران فدراسیون Horeca بروکسل در خط مقدم برای دفاع از منافع بخش با مقامات دولتی باقی می مانند. او دوباره اضافه می کند.

“بحران کووید محو شده است اما هنوز پشت سر ما نگذاشته است. Horeca همچنین با افزایش قیمت انرژی، کمبود قابل توجه کارکنان، کارفرمایان و هزینه های سنگین اجتماعی و بسیاری از چالش های دیگر مواجه است. فدراسیون با تصریح بر عدم تمدید این سمت پایان می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *