فرمول E: استوفل واندورن پنجم در جاکارتا اما همچنان پیشتاز است، پیروزی برای میچ ایوانز

این پیروزی به میچ ایوانز (جگوار) نیوزلندی رسید در حالی که بلژیکی فرماندهی کلی را حفظ کرد. ایوانز که در آخرین دقایق مسابقه از ژان اریک ورگنه (DS Techeetah) سبقت گرفت، ادواردو مورتارا (RoKit) فرانسوی و سوئیسی را شکست داد و سومین پیروزی فصل خود را پس از دو برد در رم کسب کرد، پنجمین پیروزی او در این فرمول الکتریکی.

هشتم در مقدماتی، Vandoorne در نهایت پس از یک پنالتی توسط پاسکال Wehrlein آلمانی (پورشه) در رده هفتم قرار گرفت. کورتریجک مانند آخرین سفرهای خود توانست موقعیت هایی را در مسابقه به دست آورد و به ویژه از سباستین بومی سوئیسی (نیسان) و جیک دنیس (آندرتی) بریتانیایی عبور کرد.

علیرغم مبارزه خوب با آنتونیو فلیکس دا کوستا (DS Techeetah)، واندورن تا زمانی که پرچم شطرنجی را به نمایش گذاشت، پشت پرتغالی ها گیر کرد و مسابقه را در جایگاه پنجم نشان داد. این پایان یک سری عالی برای راننده سابق فرمول 1 است که با پیروزی در موناکو و دو مقام سوم در برلین باقی ماند. با این حال او با دیدن رده بندی کلی که با 121 امتیاز پیشتاز است، از خود دلجویی خواهد کرد. او سه سوارکار با Vergne (116)، Mortara (114) و Evans (109) در مسیر خود دارد، زیرا فاصله با بقیه بسته بیشتر می شود.

دهمین دوره از 16 دور فصل در تاریخ 2 ژوئیه در مراکش، در پیست مولای الحسن، که در خیابان های شهر و در حال حاضر صحنه چهار مسابقه در فرمول E، در سال های 2016، 2018، 2019 و ردیابی شده است، برگزار می شود. 2020.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *