فروشگاه اینترنتی چند زبانه باعث افزایش تقاضا برای محصولات راهبه های برشت می شود

«Ora et labora»، پرداخت کننده و کار دستگاه خواهران تراپیست برشت است. قانون سنت بندیکت حکم می کند که راهبه ها باید هزینه نگهداری خود را بپردازند. از سال 1964 راهبه های صومعه برشت با تولید و فروش پودر لباسشویی و صابون این کار را انجام داده اند. سال گذشته با حمایت Flanders Investment & Trade، فروشگاه اینترنتی راهبه ها به آلمانی، فرانسوی و انگلیسی ترجمه شد. انتقال به یک فروشگاه اینترنتی چند زبانه موفقیت بزرگی بوده است.

خواهر کاترینا مادر مافوق در کلیسای بانوی نازاره در برشت به VRT News گفت: «در ابتدا کانال فروش آنلاین ما فقط به زبان هلندی وجود داشت. سپس ابتدا یک ترجمه فرانسوی اضافه کردیم که تضمین می‌کرد فرانسوی‌ها از بروکسل و والونیا و تعداد فزاینده‌ای از فرانسوی‌ها طرفداران حوله‌های دوش ما و بدترین شامپوهای آبجو ما شدند. این شامپو از آبجوی تهیه شده توسط راهبان تراپیست در وست مال ساخته شده است.

هنگامی که نسخه های انگلیسی و آلمانی فروشگاه اینترنتی آنلاین شد، سفارشات از کشورهایی مانند آلمان، اسپانیا و دانمارک شروع به هجوم کردند. مشتریان عبارتند از Esrum Kloster، یک صومعه دانمارکی قرن دوازدهم.

خواهر کاترینا افزود که «ما مرتباً درخواست‌هایی برای ارسال سفارش‌ها به بریتانیا دریافت می‌کنیم. اما از زمان برگزیت، تشریفات صادرات و مقررات گمرکی آنقدر پیچیده شده است که ما قادر به انجام آن نیستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *