فروشگاه های زنجیره ای Inno نیمی از کارکنان فروش خود را تا پایان ژوئن اخراج می کند

از روز دوشنبه 50 درصد از کارکنان فروش Inno در بیکاری موقت هستند. نماینده اتحادیه کارگری مسیحی فرانسوی CNE به RTBF گفت که همین امر در مورد حدود 25 درصد از مدیران و روسای بخش ها صدق می کند.

این اقدام بر تمام 16 فروشگاه اینو و دفتر مرکزی آن تأثیر می گذارد. با این حال، برخی از فروشگاه ها بیشتر از سایرین تحت تأثیر قرار می گیرند. از پایان فروش ژانویه، ارقام فروش در Inno به طور قابل توجهی پایین مانده است. یکی از توضیحاتی که برای این موضوع ارائه شده است، سریال بحران است که در یکی دو سال گذشته با آن مواجه بوده ایم.

والری ون والگهم از اتحادیه کارگری سوسیالیست گفت: “ما به تازگی از یک بحران خارج شده ایم و وارد جنگ دیگری شده ایم، جنگی در اروپا. این بر تورم، قیمت نفت و انرژی تاثیر می گذارد، بنابراین مصرف کنندگان کاملا محتاط هستند.”

خانم ون والگهم اضافه کرد که مدیریت در Inno نشان داده است که در صورت بهبودی در ارقام فروش، کارکنان از بیکاری موقت اخراج خواهند شد.

در صورت عدم موفقیت، کارکنانی که اخراج شده‌اند دیگر تا پایان ژوئن کار نخواهند کرد، به استثنای هفته‌ای که از 2 می شروع می‌شود، زمانی که اینو سال 135 را جشن می‌گیرد.هفتم سالگرد افتتاح اولین فروشگاه Inno در سال 1887.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *