فلورنت پاگنی برای اولین بار با سر تراشیده در فیلم The Voice ظاهر شد.

چند ماه پیش، در حالی که فصل یازدهم از صدا، زیباترین صدافلورنت پاگنی، به تازگی در TF1 راه اندازی شده بود، خبر بدی را اعلام کرد. او که از سرطان ریه رنج می برد، مجبور شد تور خود را به حالت تعلیق درآورد تا تحت جلسات شیمی درمانی قرار گیرد. “من نمی توانم تور شصتمین سالگرد خود را کامل کنم. به تازگی تشخیص داده شده است که من یک تومور ریه دارم، یک تومور سرطانی نه چندان سمپاتیک که قابل عمل نیست. من باید یک پروتکل شش ماهه شیمی درمانی و اشعه ایکس را وارد کنماو در ژانویه گذشته در ویدیویی خطاب به دنبال کنندگانش در اینستاگرام توضیح داد.

با این حال، طرفداران قلاب بافی توانستند او را در تست های کور، نبردها و نبردهای متقابل دنبال کنند، سه مرحله ضبط شده در بالادست.

در نبردهای فوق العاده متقاطع، آزمایش جدیدی که بینندگان این شنبه متوجه خواهند شد، خواننده برای اولین بار خود را با سر تراشیده معرفی می کند. ” این شیمی درمانی باعث می شود کمی موهایتان را ریزش کنید”، اطلاع می دهد که فلورنت پاگنی به نیکوس آلیاگاس در شروع شماره پخش در 7 می تلویزیون سرگرمی که در ضبط حضور داشتند. او اضافه می کند: ” اما اشکالی ندارد، این مانع از آن نمی شود که در فرم و ظاهر خوب بمانیم.

اگر او روی پوستر پخش مستقیم نیمه نهایی و فینال تله قلاب بافی از 14 می باشد، نمی دانیم که آیا او به صورت فیزیکی در صحنه فیلمبرداری حضور خواهد داشت یا در دوبلکس مداخله خواهد کرد. “من هنوز شش ماه شیمی درمانی دارم. نمی دانم بعد از شش ماه چگونه خواهم بود. شاید در ماه مه بی لک باشم و بعد شاید خسته باشم. سازماندهی خواهیم کرداو سر صحنه سریال اعلام کرده بود 20 ساعت از TF1.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *