فینالیسیما: آرژانتین لیونل مسی برای ایتالیا بسیار قوی است (3-0)

«کیلو» بیش از سابقه خدمتش به خروج از صحنه امیدوار بود. اما پیشکسوت 37 ساله ایتالیایی سن خود را در مقابل تکنیک و سرزندگی مهاجمان آرژانتینی نشان داده است که برای بازنشستگی به او هدیه ندادند.

در گل اول، کاپیتان آتزورو با شادابی توسط لائوتارو مارتینز شکست خورد، که در شش متری پس از ضربه قاطع مسی در سمت چپ (بیست و هشتم) به کلیوی فراموش شد. در دوم، او در مسابقه توسط دی ماریا پرتاب شده در محور (45 + 1) شکست خورد.

و او پس از استراحت دوباره ظاهر نشد و قطعاً ملی پوشان را برای نیمه دوم یک طرفه به نفع آرژانتین ترک کرد و کاملاً مسلط بود. ایتالیا در تصویر کاپیتان سرگردان خود ظاهر شد: هرگز نتوانست با آلبی سلسته برابری کند.

آرژانتین برای دومین بار – در سه دوره – این جام بین قاره ای را پس از موفقیتش در سال 1993 مقابل دانمارک (1-1 بعد، 5 شوت به دروازه 4) برد. فرانسه در اولین دوره در سال 1985 مقابل اروگوئه (2-0) پیروز شده بود.

تیم لیونل اسکالونی که در 32 بازی متوالی شکست نخورده است، کمتر از 6 ماه مانده به جام جهانی 2022 قطر (21 نوامبر تا 18 دسامبر) که در دور اول با عربستان، مکزیک و لهستان دیدار خواهد کرد، پر از اعتماد به نفس بوده است.

مسی و شرکای او با تسلط بر قهرمان اروپا، حتی بسیار کم رنگ در مقایسه با تیمی که در یورو 2020 اغوا کرده بود، پاسخ کوچکی به کیلیان امباپه می دهند.

مهاجم ستاره آبی ها با توجه به اینکه فوتبال آمریکای جنوبی به اندازه فوتبال قاره کهن “پیشرفته” نیست، برخی از آرژانتینی ها را آزرده خاطر کرده بود، زیرا بازیکنانش نمی توانستند “همیشه بازی های سطح بالا” را انجام دهند.

در زمین چمن ومبلی، کمتر از یک سال پس از پایان “شب های جادویی” با تاج گذاری در برابر انگلیس، به غیر از نیم ساعت اول نسبتاً متعادل، قهرمان اروپاست که از آن پیشی گرفته است.

روحیه همچنان آسیب دیده از شکست بازی پلی آف مقابل مقدونیه شمالی (0-1) در ماه مارس، که آن را برای دومین بار متوالی از جام جهانی محروم کرد، ملی پوش روبرتو مانچینی بدون فکر و ایده به دنبال توپ دوید. بدون پا

جیانلوئیجی دوناروما در نیمه دوم هر کاری که می توانست انجام داد تا از زدن دو یا سه گل دیگر به آرژانتین جلوگیری کند که شاید غصب نمی شد.

“جیجو” به ویژه حق “تمرینات شخصی” ارائه شده توسط هم تیمی هایش در این فصل در پاریس اس جی، دی ماریا (60، 62) و مسی (65، 67، 69) را داشت.

دروازه بان، بهترین بازیکن یورو در تابستان گذشته، با توقف پاس از دست رفته بونوچی (پنجاه و ششم) درست جلوی خط خود، از گلزنی اجتناب کرد.

او در نهایت باز هم با نتیجه 3-0 شکست خورد، تنها در وقت های اضافی با ضربه پائولو دیبالای بازگشته (90+4).

شبی برای فراموش کردن روبرتو مانچینی و بازیکنانش، پرانتز مسحور یورو که به خوبی و واقعاً بسته شده است.

بعد از این شب گالا، مربی که علیرغم شکست مقدونیه در این سمت باقی ماند، از روز شنبه در بولونیا، در لیگ ملت‌ها، بازسازی جدیدی را مقابل آلمان آغاز خواهد کرد. بدون کیلینی، اما با علامت سوال بزرگ.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *