قاضی از ابطال شکایت افترا جانی دپ امتناع می ورزد

پس از سه هفته دعوای حقوقی در دادگاه در فیرفکس، در نزدیکی واشنگتن، وکلای این بازیگر 36 ساله از قاضی، پنی آزکارات، خواستند که شکایت را رد کند، با توجه به اینکه ستاره سریال “دزدان دریایی کارائیب” مدرکی دال بر افترا ارائه نکرده بود.

بن روتنبورن، وکیل این بازیگر، پیش از فراخواندن اولین شاهد خود گفت: «دادگاه باید این درخواست برای ابطال را بپذیرد، زیرا شواهد زیادی وجود دارد که در واقع این او بود که به امبر حمله کرد.»

وکیل جانی دپ، بنجامین چو، به نوبه خود از قاضی خواست که این درخواست را رد کند و گفت که امبر هرد “متجاوز در این دادگاه است”.

این درخواست، که در سیستم حقوقی آمریکا رایج است، به ندرت پذیرفته می شود.

قاضی آزکارات معتقد بود که عناصر کافی برای ادامه محاکمه وجود دارد و به هفت هیئت منصفه قدرت تصمیم گیری در مورد نتیجه شکایت را می دهد.

جانی دپ، 58 ساله، می‌گوید که همسر سابقش پس از نوشتن مقاله‌ای در واشنگتن پست در سال 2018 که در آن بدون نقل قول از شوهر سابقش، خود را قربانی آزار خانگی توصیف کرد، شهرت و حرفه او را خراب کرد. او به دنبال غرامت 50 میلیون دلاری است.

این بازیگر که به مدت چهار روز شهادت داده است، دست بلند کردن همسر سابق خود را انکار می‌کند و اطمینان می‌دهد که این زن بوده است که خشن بوده است.

امبر هرد ضدحمله ای را انجام داده و به دنبال 100 میلیون دلار است و ادعا می کند که قبل و در طول ازدواج پر فراز و نشیب خود که تنها دو سال از سال 2015 تا 2017 به طول انجامید، “آزار جسمی و حمله” را متحمل شده است.

او قرار است در این هفته شهادت دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *