لوئیس پتیت یک مدال طلای زیبای دیگر در سارایوو به دست آورد!

و دو تا برای لویس پتیت! پس از دوبرونیک، تورنیزین یک هدیه تولد خوب به خود داد، او که روز جمعه تولد 23 سالگی خود را جشن گرفت و مدال طلای جدیدی را این بار در سارایوو به دست آورد. لوئیس در وزن 48- کیلوگرم از دور اول معاف شد. او سپس برینگر مجارستانی را شکست داد.

در همان زمان، Jente Verstraeten هاندان بوسنیایی را حذف کرد، که یک نیمه نهایی بلژیکی-بلژیکی را رقم زد که به سود پتی تبدیل شد. در فینال، بلژیکی مقابل میلیچ صرب در وقت اضافه پیروز شد. Verstraeten از مجارستان Veg را شکست داد و برنز را به دست آورد، اولین مدال او در این سطح.

که در -52 کیلوگرمفیونا وانبیسبروک اولجنیک لهستانی و سپس توماسلی ایتالیایی را اخراج کرد، اما در فینال مقابل بابیو فرانسوی شکست خورد که همچنان یک مدال نقره زیبا برای او به ارمغان آورد. فیونا پنجمین دوره یورو-23 سال گذشته، قهرمان جام ملت های اروپا در دوبرونیک شد.

که در -63 کیلوگرمماری سادونی پیتر مجارستانی را شکست داد و سپس زافران لهستانی را پیش از باخت در نیمه نهایی، آثار شوستر اسلوونیایی. و بانوی بروکسلی پس از شکست دیگری مقابل گرداشخانلی آذربایجانی، متأسفانه نتوانست به پله سوم سکو صعود کند.

در سمت مردان، یرون کاس دوندگی خوبی در وزن 73- کیلوگرم داشت و برینگر مجارستانی و سپس دوس سانتوس لوکزامبورگ را پیش از شکست توسط ملای ایتالیایی کنار زد. برادر ماتیاس، شریور و توماس آلمانی را اخراج کرد، اما برای برنز توسط روبکا ایتالیا شکست خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *