لواندوفسکی در بارسا، در حال گرم شدن است: لهستانی آماده فداکاری های بزرگ است…

با کیلیان امباپه که می تواند به رئال مادرید متعهد شود و در حالی که جدایی هالند از منچسترسیتی در حال حاضر رسمی است، روبرت لواندوفسکی جذابیت دیگری از نظر نقل و انتقالات آینده است. می دانیم: مهاجم لهستانی که هنوز تا ژوئن 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، دوست دارد در تابستان امسال با بارسا متعهد شود.

اما آیا باشگاه کاتالانی که به دلیل بازی جوانمردانه مالی از نظر مالی محدود شده است، قادر به پرداخت دستمزد این بازیکن خواهد بود؟ به گزارش موندو دپورتیوو، این بازیکن خودش آماده فداکاری است. هرکسی که سالانه 22 میلیون یورو در بایرن دریافت کند، حاضر است دستمزد خود را 6 میلیون کاهش دهد. هنوز طبق گزارش رسانه های اسپانیایی که عنوان صفحه اول خود را در لواندوفسکی عنوان می کنند “بله به بارسا”لهستانی قبلا با ژاوی صحبت کرده و گفته می شود قراردادی سه ساله روی میز است.

این جنبه به وضوح حل شده است، یکی دیگر از موارد مهم باقی می ماند: بایرن تا چه اندازه آماده خواهد بود که گله آدر خود را کنار بگذارد؟ چون باز هم طبق ادعای موندو دپورتیوو، بارسا سقف 35 میلیون را تعیین کرده است. اما به گفته رسانه های اسپانیایی، باشگاه کاتالانی می تواند ممفیس دیپای را در این معامله قرار دهد تا مقامات مونیخ تسلیم شوند. کافی است؟ ادامه دارد…

کراس اوور با دمبله؟

لواندوفسکی تنها کسی نیست که برای رفتن به بایرن از او نقل قول شده است. سرژ گنابری به طور خاص می تواند ببیند که آیا چمن در جاهای دیگر سبزتر نیست و رهبران باواریایی انتظار تابستان شلوغی در بازار نقل و انتقالات دارند. زیرا آنها باید برای خروج از کشور جبران کنند، اما همچنین اطمینان حاصل کنند که نیروی کار جوان شده است. همه اینها در حالی که پس از عبور از بیماری همه گیر (که طبق برخی برآوردها 150 میلیون یورو هزینه داشت) با یک پاکت محدود آهنگسازی می کردند.

این گونه بود که نام عثمان دمبله فرانسوی در راهروهای مونیخ طنین انداز شد. در پایان قرارداد، وینگر بارسا چند سالی است که بایرن را راضی کرده است، زیرا از زمانی که هنوز در رن بازی می‌کرد دنبالش بود. به گفته همکاران ما از تیم، این مهاجم 25 ساله که از ایرادات بدنی متعدد خود خلاص شده است، می تواند با پیشنهاد قراردادی 4 ساله بر اساس دستمزد سالانه 18 میلیون یورویی برای چندین ماه خود قرار گیرد. PSG نیز به این پرونده نگاه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *