لیورپول به لطف هندرسون و مانه بر ویارئال مسلط شد و یک گزینه در فینال انتخاب کرد (فیلم)

لیورپول روز چهارشنبه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 مقابل ویارئال پیروز شد. با تسلط بر بازی، قرمزها نتوانستند به نتیجه برسند اما لوئیز دیاز دو بار شانس خود را امتحان کرد اما ضربات او جرونیمو رولو را به اندازه کافی در معرض خطر قرار نداد (چهاردهم و چهل و یکم). در پایان وقت اول، این تیاگو آلکانترا بود که دروازه جرونیمو رولی را به لرزه درآورد اما ضربه سنگین او از بیرون محوطه به تیرک دروازه برخورد کرد (42).

در بازگشت از رختکن، فابینیو فکر کرد که دروازه را باز کرده است اما منطقاً او را آفساید نشان دادند. این تنها یک تعویق بود زیرا هندرسون در دقیقه 53 دروازه را باز کرد. هافبک خود را در سمت راست دید و سانتری به سمت مهاجمانش فرستاد… پاسی که منحرف شد و مسیری شگفت انگیز را در پیش گرفت و رولی بدبخت را لوب کرد: 1-0.

در این روند، مانه توسط صلاح در نقطه پنالتی، پشت خط دفاعی ویارئال سرویس شد. سنگالی‌ها با هل دادن توپ از نقطه نقطه‌ای، کمی جلوتر از خروج رولی، شرط را دو برابر کردند: 2-0.

رابرتسون حتی فکر می کرد در 64 بازی 3-0 بود اما آفساید اعلام شد. امتیاز دیگر تغییر نمی کرد. پس از آن لیورپول به مدیریت بقیه جلسه راضی بود و کلوپ تصمیم گرفت تا تیم خود را در آستانه دیدار حساس روز شنبه مقابل نیوکاسل در لیگ برتر به صورت چرخشی تغییر دهد. گلزن این هفته مقابل اورتون، دیووک اوریگی در دقیقه 81 بازی وارد بازی شد.

دو تیم سه شنبه هفته آینده در اسپانیا برای بازی برگشت به مصاف هم خواهند رفت.

لیورپول-ویارئال را دوباره زنده کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *