لیژ در رویارویی با تیرلمونت توانست زمان خود را سپری کند که این یک امتیاز خوب برای ماستیف ها در برابر پاترو آیدن بود.

شماره 4 در مسابقه پلی آف باقی مانده است. سانگ و مارین در مواجهه با حریفی که در هنر، در زمین خود، قرار دادن پره در چرخ مدعیان پلی آف، استاد شده است، با صبر و روش از دامی که برابانت گذاشته بود اجتناب کرد. RFC Liège همچنین اولین تیم در 6 تیم برتر است که در این فصل در Bergéstadion پیروز شده است، که نشانه ای از عملکرد لیژ است.

RFCL (عمدتاً) توپ را در انحصار خود درآورد، با این وجود اولین درگیری را به اعتبار Claes، روی یک ضربه کرنر واگذار کرد. تیرلمون و خط دفاعی پنج تکه‌اش فضای کمی در اختیار لیژوا قرار می‌داد، اما خطر در مقابل بوزیان واضح‌تر شد، به‌ویژه با بازیابی مبلغ (35) از لالماند.

RFCL یک بار دیگر توسط هواداران بسیار خود (در اردوگاه سمت راست در نیمه دوم) تحت فشار قرار گرفت، تسلط خود را بیشتر کرد. لیژ با کمک به ظهور دو نفره بروژمن-موشان، که در وزن اقدامات تهاجمی تعیین کننده بودند، در نهایت به خاطر سرسختی خود با یافتن خطا سه بار در بیست دقیقه آخر پاداش گرفت: ضربه سر لالمان، ضربه سر دیگر از موشان و ضربه انفرادی توسط. پربت.

یک موفقیت شایسته و اتفاقاً 9 از 9 اول در این قهرمانی.

تیرلمونت: بوزیان، ماترنه (ووس 68)، جوخمنز، میئوس، چانترین، سورتن، کمپنیرز (تاشیما 89)، سینگ، کلاس، اوسی برکوئه (76مین وانورتس)، موپوتو (76مین لاری).

RFC Liege : دبیتی، د اوستیلیو، بوستین، لامبوت، ون دن آکروکن، رودس، روتن، موهلی (بروژمان 56)، پرودومه (شصت و پنجمین موشان)، لالمان، پربت (کوزه 84).

داور: آقای واندون.

اهداف: 73 للمند (0-1)، 79 موچمپس (0-2)، پربت 83 (0-3).

Visé نتوانست تصعید شود

ما می‌توانیم انتظار بحث‌های آزاد بین دو حریف را داشته باشیم که دیگر چیزی برای ترس و امید از این قهرمانی ندارند، مگر اینکه فصل را با سبکی به پایان برسانند.

دو تیم شاید تلاشی برای محاسبه نکردند اما هرگز نتوانستند آرامش واقعی به بازی بدهند.

بخش اول این دیدار که در اقدامات تهاجمی چندان پربار نبود، منجر به یک گل بدون گل شد که باتیستا با از دست دادن یک ضربه پنالتی و سپس مهار توسط کرمر (بیستم) نتوانست آن را باز کند.

عمل دوم به سختی پر جنب و جوش تر بود. برتاچینی، بیست دقیقه مانده به زمان، با این وجود از توپ بلند کومانز با ضربه زدن ظریف به دروازه بان پیشرفته Vised استفاده کرد تا چهارمین موفقیت متوالی را به تز ارائه دهد.

Thes – با هدف 1-0

Thes: والکنارز، کومانس، بامنز، براکن، باتیستا، ام. ورمیجل، بروگمنز (73 B. Schodts)، Hulsmans، Ponet (88 G. Schodts)، Jeunen، Bertaccini (90+1 Van Genechten).

هدف : کرمر، بونم، آر. ویلموتس، دکوایر، مانفردی، برو (کوینتایس 77)، گریتس، ام. ویلموتس، تویس، کاسیو، پرسئو (گوی 73).

داور: آقای کلیز

هشدار: برو.

هدف: 69 برتاچینی (1-0).

یک نکته خوب برای ماستیف ها

در این مسابقه شش امتیازی با 4 نفر برتر در خطر، پاترو اولین احتمالات خطرناک را ایجاد کرد. پس از هشت دقیقه بازی، لیمبرگرها به دنبال خطای کرمرز در مستطیل، صاحب یک پنالتی شدند. بونو سریعاً دروازه را باز کرد. پس از آن، بحث‌ها متعادل شد و به سختی فرصتی برای ورود به آن وجود نداشت. اولین فرصت برای کارولوس ها به دنبال یک کرنر بود. ایتو سینگا در دروازه بود اما ضربه او به وضوح از کنار دروازه به بیرون رفت. وقت دوم با برتری آشکار لیمبورگ با یک انفجار آغاز شد. در حدود یک ساعت، کرمرز باید تمام استعداد خود را به کار می گرفت تا از یک ضربه غلبه بر آرنیت خارج شود. این دوگ ها بودند که سپس یک پنالتی را به ارث بردند و دلبرگ برابری کامل را در این دیدار به ارث برد. مسابقه دوباره شروع شد و برای دنبال کردن هیجان انگیز شد، تصمیم می‌توانست در یک اردو مانند اردوی دیگر سقوط کند. ماستیف ها در فاصله یک ربع از پایان دیدار، فشار را افزایش دادند تا سعی کنند سه امتیاز را حذف کنند. اما امتیاز تکان نخورد و این نکته خوبی است که شماره ثبت 246 را از لیمبورگ بازگرداند.

K. Patro Eisden Maasmechelen – المپیک شارلوا 1-1

داور : M. Allaerts

کارت های زرد : Cremers، Dijkhuizen، Stijnen، Ressa

کارت قرمز : دهمن

اهداف : بونو (1-0، 10)، دلبرگ (1-1، 68)

رئیس آیدن : بلین، کورستینز، دایخویزن، آرناته، بونو، رنسون، واندرگیتن، تروینگن (ناودت 78)، گورویی، ماسنگو، بامونا

المپیک : کرمرز، فلیکس، کورنیلی، گسکیر (پریرا 60)، واندربیک، (70مین رسا) کوتت، او ایتو سینگا، زوربو (دهمان 84)، سایدان، گوئد، دلبرگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *