لیگ اروپا: رنجرز به لایپزیگ بازگشت و در 18 می به فینال مقابل فرانکورت راه یافت.

اینتراخت فرانکفورت و گلاسکو رنجرز در تاریخ 18 می در سویا اسپانیا فینال لیگ اروپا را برگزار خواهند کرد. در پایان نیمه نهایی روز پنجشنبه، آینتراخت فرانکفورت که پیش از این با نتیجه 1-2 مقابل وستهم پیروز شده بود، پس از حذف اف سی بارسلونا، محبوبیت بزرگ، در مرحله یک چهارم نهایی، مجدداً امتیاز 1-0 انگلیسی ها را به دست آورد تا به این مرحله صعود کند. . یازدهمین قهرمانی خود، اینتراخت در C3، یک سنت خانگی، تقویت شده است. فرانکفورتی ها تنها فینال C3 را بین نمایندگان آلمان در سال 1980، مقابل مونشن گلادباخ بردند.

انگلیسی ها به پای خود شلیک کرده بودند که آرون کرسول به عنوان آخرین نفر مرتکب خطا شد و اخراج شد (هفدهم). دقایقی بعد رافائل بوره دروازه آلمانی ها را باز کرد (بیست و ششم). امتیاز تغییری نکرد و ژرمن ها دروازه های فینال را باز کردند.

در فینال این باشگاه آلمانی به مصاف گلاسکو رنجرز می رود. این باشگاه اسکاتلندی که در بازی اول در لایپزیگ شکست خورد (1-0)، روند را تغییر داد و 3-1 پیروز شد.

جیمز تاورنیر، کاپیتان، دروازه اسکاتلندی ها را باز کرد و علیرغم موقعیتش در پست دفاع راست، با هشت گل (نوزدهم) جایگاه اول خود را در رده بندی گلزنان این دوره از لیگ اروپا تثبیت کرد. پنج دقیقه بعد، گلن کامارا، که معمولاً به عنوان جایگزین آلفردو مورلوس محدود می شد، از مصدومیت مهاجم کلمبیایی استفاده کرد و با دو برابر کردن شرط (بیست و چهارم) خود را به نمایش گذاشت. در وقت دوم، کریستوفر نکونکو نفرات خود را به بازی برگرداند (در 71) اما جان لوندسترام حدود 10 دقیقه مانده به پایان (81) امیدهای آلمان را غرق کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *