لیگ هاکی ION: نه راسینگ و نه گانتویز در دور اول پیشتاز نیستند

این گانتویز است که در اولین دقایق دیدار توپ را حفظ می کند. اگرچه خط دایره قبلاً چندین بار عبور کرده بود، دلاویگنت، وگنز و وان وتر مراقب بودند تا در مواجهه با خطرات احتمالی مداخله کنند. پس از 5 دقیقه ملاقات، این Truyens است که به افراد خود اجازه می دهد تا در نهایت وارد 25 گنت شوند، اما بدون اینکه به دایره برسند. ویدئویی که در این مرحله از مسابقه در دسترس است، برای تعیین اینکه آیا گانتویز حق اولین کامپیوتر خود را دارد یا خیر، لازم است. پاسخ بله است. در این مرحله مدافع با بدن روی خط او را متوقف می کند. بنابراین سکته مغزی است. شین جلو می آید و با قرار دادن توپ بلند روی پای گوکاسوف لحظه ای نمی لرزد. خنت 1-0 پیش افتاد. شین و کوسینز با نزدیک شدن به دایره با هم برخورد می کنند، فاز به نفع مسابقه سوت زده می شود. مرکز کوسینز پای یک مدافع گنت را لمس می کند، ریسینگ ضد خود را از کامپیوتر شروع می کند، اما نه در دروازه. سانتیاگو از روی دستکش توپ را دور می کند. به سختی یک دقیقه بعد، تروینز با یک لمس وارد موقعیت شد تا به سمت دروازه شوت کند، اما سانتیاگو همچنان از دستکش استفاده می کند. دستکش گوکاسوف نیز چند لحظه بعد، روی یک ضربه مستقیم در لبه دایره گرم می شود. در حال حاضر تعداد قابل توجهی از شانس های واضح، هم در سمت خنت و هم در سمت بروکسل وجود دارد. نمایش روی نقطه است. شیرهای سرخ، کینا و وگنز به عنوان سنگری از یک گوشه و از گوشه دیگر میدان عمل می کنند. کارت اول می افتد در حالی که 90 ثانیه به این کوارتر اول باقی مانده است. سبز است و منسوب به Desgouillons است. از نظر برتری عددی، Racing دومین کامپیوتر خود را در پایان فصل جاری به دست آورد. حتی اگر چارلیه در ریباند حضور داشته باشد، نمی تواند سانتیاگو را فریب دهد. نتیجه 1-0 باقی می ماند.

سه ماهه دوم همزمان با بارندگی از سر گرفته می شود. تیبو دپلاس سعی می کند به تنهایی در دایره به Tynevez برسد، اما زمان بندی خوب نیست، چارلز ماسون در همین حین به سمت یک شوت مستقیم در لبه دایره می رود، گوکاسوف کاملاً باید مداخله کند. نوبت مارتین فریرو است که با دروازه بان بروکسل روبرو شود، دومی تسلیم نمی شود. ضربه دوم برای گانتویز داده شد، گوکاسوف در دفع توپی که زیر او قرار دارد مشکل دارد. پس از مداخله مدافع، داور تصمیم می گیرد قبل از اینکه حتی از کامپیوتر عبور کند، مستقیماً سوت بزند. شین دوباره به دوئل فرستاده می شود و دبل می زند. اگرچه در حال حاضر همه گل‌ها روی ضربه به ثمر رسیده‌اند، اما به شما اطمینان می‌دهیم که فرصت‌ها در هر دو طرف زیاد و جالب هستند، اما مزیت به وضوح در سمت خنت است. در نیم ساعت بازی، Racing سومین کامپیوتر خود را از مبادله دریافت می کند. شارلیه همچنان در ریباند حضور دارد، اما این بار توپ او که در زمان به عقب فرستاده شد، دور از هدف است. بازیکنان با نتیجه موقت 2-0 به رختکن بازگشتند.

نیمه با یک موقعیت از سوی ریسینگ آغاز می شود، توپ خیلی سریع به مهاجمی برمی گردد که به اندازه کافی پشت ندارد که بتواند آن را بی نقص بزند. کامپیوتر دوم از گنت از دستکش گوکاسوف به خوبی بالای قفس هایش عقب رانده می شود. سی دقیقه بعدی به اندازه قسمت اول مسابقه نوید تماشایی را می دهد. پس از Tynevez، De Paeuw است که شانس خود را در لبه دایره امتحان می کند، هیچ یک از دو شوت باعث تغییر در گلزن نمی شود. می توان تصور کرد که با این همه موقعیت، ساخت و سازهای تیمی وجود دارد، اما واقعاً اینطور نیست. ما متوجه دو تیم می شویم که با عجله به جلو می روند، که اغلب در ضد حمله عمل می کنند، اما پس از رسیدن به دایره حریف در بهترین موقعیت قرار نمی گیرند. واقعاً می‌توان احساس کرد که هیچ یک از تیم‌ها برای نفس کشیدن، نفس عمیق کشیدن و برخورد متفکرانه به مسائل وقت نمی‌گذارند. نمایش حاضر است، اما قطعا دستورالعمل های مسابقه رعایت نمی شود. در حالی که به کینا یک کارت داده می شود، سدریک چارلیه یک توپ لبه دایره ای دریافت می کند که توسط دفاع گنت کاملاً فراموش شده است و نمی تواند سازماندهی مجدد کند، کاپیتان آن روی نیمکت است. بلافاصله شوتی شلیک کرد که تورها را به لرزه درآورد، 2-1 شد. مسابقه مزیت گانتویز را کاهش می دهد.

یک ربع دیگر به این دور اول فینال باقی مانده است. این بار در این مسابقه کنترل مسابقه کمی بیشتر است. آنها خود را سازماندهی می کنند و موقتی می کنند. گانتوا باید از یک طرف سه امتیاز را حفظ کند، اما مهمتر از همه در تفاضل گل ادامه دهد تا در دور دوم که فردا برگزار می شود، برتری واقعی داشته باشد. کینا به دنبال یک برخورد در مرکز زمین فرو می ریزد و این موضوع جلسه را برای چند لحظه قطع می کند. در نظر گرفته شده است که باران، مانند تبادلات روی زمین، شدیدتر باشد. این فقط یک اظهار نظر در مورد شرایط آب و هوایی روز نیست، بلکه یک عامل مهم است، زمین می خواهد به دلیل باران بسیار کندتر شود. آگوستین مورمانز یک کارت زرد دریافت کرد. دسگویلون نیز چند مرحله بعد کارت زرد دریافت می کند. 3 دقیقه و 30 ثانیه باقی مانده است، Racing یک فاز کامپیوتری را دریافت می کند، این به سرعت پخش می شود و Cosyns ارسال خود را در گوشه سمت چپ پایین دروازه قرار می دهد. نتیجه 2-2 است. چند کارت پخش می شود. اما نتیجه تغییر نخواهد کرد، بازی برگشت فینال با تعادل آغاز خواهد شد.

گنت: سانتیاگو؛ شین، والر، آقای دپلاس، T. Deplus; از Paeuw، گویت، کینا Tynevez، Ferreiro، Masson، سپس de Borrekens، Hellin، Rogeau، Bugallo، Desgouillons.

مسابقه: گوکاسوف؛ وان وتر، آر. دلاوینت، خاویر; تروینز، مورمن ها، لوکاچونی، Wegnez; چارلیه، از Chaffoy، Cosyns سپس Cornez-Massant، Lambeau، Cayphas، Berton، Marquet

داوران : MM S. Michielsen و M. Dutrieux

گرین کارت : 16 دسگویلون، 50 ام دپلاس، 52 کینا، 63 مورمنز

کارت های زرد : 65 Desgouillons، 69th Meurmans

اهداف : هفتمین شین در استروک (1-0)، 25مین شین در استروک (2-0)، 53مین چارلیه (2-1)، 68مین کوسینز در رایانه (2-2)

کرنر پنالتی : گنت (0/3) مسابقه (1/4)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *