لیگ BNXT: بروکسل، آلست و لیمبورگ یونایتد از دور اول پلی آف فرامرزی عبور کردند.

برنده 7+ در بازی رفت مقابل لیژ (65-72)، فینیکس بروکسل در خانه شکست خورد اما با اختلاف پنج واحد (75-80). مردم بروکسل که با دو امتیاز به دور دوم راه یافته اند، به مصاف دوئل مغلوب مونس هاینو و آنتورپ خواهند رفت. این دیدار زیبا بعد از ظهر شنبه در آنتورپ برگزار می شود. بازی های پلی آف ملی در واقع در بهترین سه دور مورد بحث قرار می گیرند.

لیمبورگ یونایتد، قهرمان جام حذفی بلژیک، پس از برتری در بازی رفت در هلند (79-93) به راحتی در خانه 108-84 مقابل دن هلدر پیروز شد. لیمبرگرها در دور دوم به مصاف بازنده دیدار اسپیرو شارلوا و لوون خواهند رفت. تعیین کننده زیبا بعدازظهر شنبه در لووان برگزار می شود.

آلست پس از یک موفقیت بزرگ در آپولو آمستردام، بار دیگر با برتری قاطع 88 بر 57 بر تیم هلندی پیروز شد. آلست در دور دوم مقابل بازنده Donar Groningen/Aris Leeuwarden بازی خواهد کرد.

دوئل بین باشگاه‌های هلندی یواست یونایتد و آکادمی بسکتبال لیمبورگ که در اولین بازی با نتیجه برابر (82-82) به پایان رسید، شاهد صعود آکادمی بسکتبال لیمبورگ (82-71) بود.

تیم هایی که به تدریج در پلی آف ملی حذف می شوند، در واقع به پلی آف برون مرزی می پیوندند که در چهار دور ابتدا و سپس یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *