لیگ BNXT: لوون پس از 2 وقت اضافه مقابل مچلن پیروز شد و پنجمین بازی را در نیمه نهایی ربود.

مالینویز کریستوف میشلز، مربی سال، به این سری ملحق شده است: 2 برد در همه جا. برنده در فینال به اوستنده می‌پیوندد که بلیت خود را در روز شنبه مقابل مونس‌هاینو (3-0) تایید کرد. در لوون، ادی کاستیلز مجبور بود بدون مصدومیت ووتر ویلمز از ناحیه زانو در بازی 3 انجام دهد، اما این فرصت را خواهد داشت که در کوارتر سوم با سولومون یانگ آمریکایی خود (31 امتیاز -13 ریباند) بلند شود.

لوون با 8 امتیاز (46-38) پیشتاز خواهد بود بدون اینکه بتواند جدا شود. کانگوئروس به رهبری کاپیتانش دومین لوبری (29 امتیاز)، کنترل اعصاب خود را حفظ کرد و 55 امتیاز را در همه جا به دست آورد تا برای مدت کوتاهی از امتیاز کمی برخوردار شود، اما چندین بار فرصت شکست را از دست داد. در 66-66 و سپس 80-80 بازی در وقت اضافه دوم انجام شد.

با این حال، لوون با کمی چرخش، روز چهارشنبه در مچلن بازی N.5 را به دست گرفت، که قایق را از دست داد، به ویژه با 18 امتیاز و 6 پاس از کوان آلن. جاشوا هیث 20 واحد (و 6 پاس گل) اضافه کرد. هیث، سباسک، آلن، بوکسوس و واندرهایگن به دلیل 5 خطا در تیم لوون از بازی خارج شدند. ون موکوبو، بازیکن سال، دو هفته پس از مرخصی از بیمارستان به دلیل مشکلات جدی سلامتی، با لباس غیرنظامی روی نیمکت مچلن حضور داشت. روز شنبه، اوستنده به یازدهمین فینال متوالی خود راه یافت. کوسترها ده بازی قبلی را برده اند و 22 عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده اند. شکست این دوئل بین مچلن و لوون در پلی آف برون مرزی مقابل آلست برای تلاش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی بلژیک و هلند اهدا می شود. Mons-Hainaut در همان مرحله مقابل فاینورد خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *