مازو به اتحادیه خود افتخار می کند: “چه گروه فوق العاده ای، آنها شایسته قهرمانی بودند”

مربی اتحادیه در سوت پایان بازی مشت هایش را گره کرد و خوشحال بود که این مقام دوم را قطعی کرد. اما او نمی توانست کمی زودتر در مورد ناامیدی اولین پرواز در هنگام تجزیه و تحلیل این مسابقه … و این فصل صحبت کند.

فلیس مازو، چه احساسی دارید، داغ: بین شادی پیروزی و ناامیدی که عنوان فرار کرده است؟

“اول می‌خواهم این را بگویم: چه گروه فوق‌العاده‌ای، چه ذهنیتی. آنها مستحق تبریک هستند. اما من پاره شدم، بله. دلمان برای ساعت طلایی تنگ شده بود. این گروه شایسته قهرمانی بود. وقتی هفت ماه اول می‌شوید و می‌بازید. عنوان قهرمانی در دو بازی، نه به دلیل محتوا، بلکه به دلیل عدم کارایی – که اتفاقاً این یکشنبه متوجه شدیم – شرم آور است. .. اگر قبل از فصل به ما می گفتند خلسه بود ما آخرین مرحله را از دست دادیم اما می توانیم افتخار کنیم.”

برای موفقیت در فصل 2022-2023 چه کاری باید انجام دهید؟

شرودر را برای قهرمان شدن در نظر بگیرید؟! (می خندد) نه، صحبت کردن در مورد آن کمی زود است. البته، بازیکنان زیادی مورد طمع قرار خواهند گرفت. آیا آنها خواهند ماند؟ هدف، ساختن هسته ای برای ظاهر شدن خوب در در لیگ، و همچنین در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا. بدیهی است که همه ما امیدواریم بهترین بازیکنان را حفظ کنیم و هسته اصلی خود را تقویت کنیم. بسته به بازیکنانی که در نهایت می روند، باید تعادل مناسب را پیدا کنیم.”

به طور جمعی به دیدار بروژ – آنتورپ چگونه نگاه کردید؟

“خیر، زیرا ما در حال آماده سازی تئوری قبل از بازی بودیم. ما موقعیت های خاصی از مسابقه را دیدیم و در نیمه امیدوار بودیم که در صورت پیروزی در این مسابقه بتوانیم در روز آخر عنوان قهرمانی را انجام دهیم. اینطور نشد… اما در نهایت بازیکنان من از آن رها شدند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *