مالک کلوپ شبانه بروکسل متهم به تجاوز جنسی تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد گرفت

بروز گزارش می دهد که کارل دی مونچارلین، مالک کلوپ شبانه بروکسل به دلیل آزار جنسی تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد گرفت. دادستانی بروکسل پس از انجام تحقیقات شکایات مختلف علیه وی را رد کرده است.

مشخص نیست که چه اقدامات تحقیقاتی انجام شده است، اگرچه دفتر دادستانی اوایل ماه جاری اعلام کرد که مدارک از طریق تصاویر دوربین، ردیابی بیولوژیکی و بازجویی از شاهدان جمع آوری خواهد شد. با این حال، به گفته وکیل دی مونچارلین، “شواهد کافی” وجود نداشت.

اتهامات سوء استفاده جنسی توسط کارل دی مونچارلین در گزارش RTBF در پایان ماه مارس منتشر شد. نام دی مونچارلین همچنین چندین بار در صفحه اینستاگرام بالانس تن بار، سازمان شهروندی که در اعتراض به تجاوزات جنسی در کلوپ ها و بارهای پایتخت راه اندازی شده بود، ذکر شده بود.

بر اساس برخی از شواهدی که در آنها به دی مونچارلین اشاره شده است، سوء استفاده های ادعایی در باشگاهی که اکنون بسته شده “The Wood” در Bois de la Cambre که او مدیر آن بوده، صورت گرفته است. در زمان انتشار اتهامات علیه او، د مونچارلین مدیر بار L’Impérial، نه چندان دور از Place Poelaert بود.

دی مونچارلین در ابتدای این ماه، زمانی که تحقیقات قضایی آغاز شد، از سمت خود به عنوان مدیر L’Impérial برکنار شده بود. مشخص نیست که آیا او اکنون سمت خود را از سر خواهد گرفت یا خیر. هیئت مدیره همچنان برای اظهار نظر در دسترس نیست.

دی مونچارلین که نام اصلی او کارل دی ریکه است، همیشه این اتهامات را رد کرده است. او به نوبه خود شکایتی را برای افترا علیه متهمان خود تنظیم کرده است، تحقیقات جداگانه ای که دفتر دادستان عمومی بروکسل تأیید کرد هنوز ادامه دارد.

وقتی به دی مونچارلین گفته شد که تحت پیگرد قانونی قرار نخواهد گرفت، به خبرنگاران گفت: «از شنیدن آن هیجان‌زده هستم. می دانستم که شکایت ها دروغ است.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *