مالیات بر روی وب امسال از دروازه شروع خارج شد!

سازمان مالیاتی منتظر دریافت 7.1 میلیون اظهارنامه مالیاتی است. نیمی از مالیات دهندگان امروز اظهارنامه خود را به صورت آنلاین از طریق مالیات بر روی وب ثبت می کنند. نفر سوم از حسابدار استفاده می کنند. فقط 9 درصد اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت کاغذی ارائه می کنند.

هانس داونت، رئیس بخش دارایی فدرال، می‌گوید که در سال‌های اخیر به دلیل همه‌گیری، پشتیبانی حضوری در تکمیل مدارک با کمک تلفنی جایگزین شده است. او می‌گوید: «ما متوجه شدیم که مردم واقعاً از آن استقبال می‌کنند. “چالش این است که به بهترین نحو به مردم کمک کنیم.”

کمک تلفنی مزایای زیادی دارد: نیازی به مسافرت نیست، مردم با تمام مدارک در خانه هستند و نیازی به نوبت ندارند. قرار است کمک تلفنی حتی بعد از همه گیری همه گیر شود، اما مردم همچنان می توانند برای یک جلسه حضوری وقت بگذارند. از 85000 نفری که اخیراً قرار ملاقات گذاشتند، 98٪ از تلفن کمک گرفتند.

افرادی که به حسابدار متکی هستند – حدود یک سوم کل – باید بدانند که مهلت یک ماه زودتر است.
بازگشت باید تا پایان سپتامبر انجام شود. اگر افراد این گروه زودتر، قبل از پایان مرداد، بازگشت خود را ثبت کنند، زودتر شاهد تخفیف خواهند بود.

به 3.8 میلیون مودیان مالیاتی ” اظهارنامه مالیاتی ساده شده پیشنهادی” ارسال می شود. این بدان معناست که مامور مالیات کار شما را برای شما انجام می دهد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که ببینید آیا همه چیز درست است یا خیر. خدمات مالیاتی می‌گوید سعی می‌کند برای جلوگیری از اشتباهات ناخوشایند دقت بیشتری به خرج دهد و به مردم توصیه می‌کند با استفاده از چک لیست مفید، پیشنهاد را به طور کامل بررسی کنند.

مالیات دهندگان فلاندری با سیستمی با 839 کد روبرو هستند که نسبت به سال 10 افزایش یافته است. برخی از کدهای جدید به پرداخت ها در طول همه گیری مرتبط هستند. اگر درآمد خود را در اقتصاد سهام یا بخش داوطلبانه افزایش دهید، دارایی در خارج از کشور داشته باشید یا یک نقطه شارژ برای یک وسیله نقلیه برقی نصب کرده باشید، به دیگران نیاز دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *