مانو آ مانو میلان در صدر سری آ ادامه دارد

مانو و مانو بین دو غول میلانی که روز سه‌شنبه در سن سیرو برای حضور در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت، بیش از هر زمان دیگری به نقطه‌گذاری مبارزه برای اسکودتو ادامه می‌دهد.

ناپل (3 امتیاز 5 از روسونری و 3 از نراتزوری) دوشنبه در پایان این سی و سومین روز میزبان رم خواهد بود تا سعی کند در پی میلان و اینتر که هنوز یک بازی تاخیر دارند باقی بماند.

پس از دو نتیجه ناامیدکننده 0-0 مقابل بولونیا و تورینو، روسونری درخشش نداشت اما در نهایت به لطف ریکاوری رافائل لیائو، دریافت پاس از پیر کالولو (یازدهم) و جونیور مسیاس در دو مرحله راهی دروازه بازگشتند. (87).

در غیاب طولانی‌مدت زلاتان ابراهیموویچ که هنوز از ناحیه یک زانو آسیب دیده بود، اولیویه ژیرو، که در خط مقدم حمله حضور داشت، برای به دست آوردن موقعیت‌ها تلاش می‌کرد، و قبل از «جایگزین شدن»، یک ضربه والی جلوی دروازه (57) مهار نکرد.

روسونری ها که نتوانستند سرعت را تنظیم کنند، گاهی اوقات تکان می خوردند. اما مایک میگنان توانست هوشیار بماند و از گل به خودی مدافع خود متئو گابیا (59) و سپس با ضربه سر هرنانی (90 + 3) جلوگیری کند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط مطبوعات و تکذیب نشده، برای از بین بردن لذت یک سن سیرو کامل (70000 تماشاگر)، که معتقد به اولین اسکودتو از سال 2011، قبل از فروش احتمالی باشگاه به یک صندوق سرمایه گذاری مستقر در بحرین است، کافی نیست. توسط رهبران

تیاگو موتا عصبانی شد

پنج روز مانده به پایان، میلان صندلی رهبری را حفظ می کند که اینتر پس از پیروزی (3-1) در زمین لاسپزیا توسط نراتزورو تیاگو موتا، برای کمتر از دو ساعت در شروع شب، آن را اشغال کرد.

مارسلو بروزوویچ تمدید اخیر خود را تا سال 2026 با اولین گل خود در لیگ (31) جشن گرفت تا نراتزوری را در مسیر درست قرار دهد.

سپس لائوتارو مارتینز ورودی با یک انحراف (73) برای پانزدهمین گل خود و الکسیس سانچز با ظرافت (90 + 4) بازگشت به فرم نراتزوری را تأیید کردند که از پیروزی مهم آنها در زمین یوونتوس (1 – 0) در 3 آوریل.

شاگردان سیمونه اینزاگی مطمئناً بر همه چیز مسلط نشده اند، زیرا با شتاب لیگوریان و کاهش خوب امتیاز جولیو ماجوره (88) تهدید می شوند. بروزوویچ در DAZN اطمینان داد: “ما قوی هستیم. شش مسابقه باقی مانده است، ما باید همه آنها را ببریم و تمام.”

این عقب‌نشینی نباید حفظ لاس‌پزیا (پانزدهم) را زیر سوال ببرد، حتی اگر تیاگو موتا از چند توپ مساوی از دست رفته در هنگام ریکاوری پشیمان شود. یک مربی از مهاجم خود M’Bala Nzola بسیار آزرده بود، زیرا او مجبور شد کمتر از ده دقیقه پس از ورود به بازی (60) او را بیرون بیاورد زیرا او نمی توانست گوشواره خود را در بیاورد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *