“ما کارکنانی برای بررسی همه جرایم جدی نداریم”

روسای پلیس و دادستان‌های ارشد دیروز در پارلمان بودند تا نیاز به کارمندان بیشتر و بودجه بیشتر را بر قانون‌گذاران تأثیر بگذارند: آنها تصاویر وحشتناک پرونده جنایات را به نمایندگان نشان دادند – دست‌ها و سرها را بریده‌اند، بدن‌های مثله‌شده را – و اصرار داشتند که همیشه قادر به تحقیق در این مورد نیستند. موارد

به طور معمول مواردی مانند اینها که تهدیدی برای زندگی است در اولویت قرار می گیرند، اما امروزه این همیشه امکان پذیر نیست. ون لیو به VRT گفت که باید انتخاب می کرد و در حال حاضر ابزاری برای بررسی پرونده قاچاق اسلحه ندارد.

کارآگاهان می گویند پس از اینکه توانستند تلفن های رمزگذاری شده Sky ECC را هک کنند و پیام های بی شماری را که توسط مجرمان ارسال شده بود، بخوانند، حجم کاری آنها به طور تصاعدی افزایش یافت. در حالی که تعداد بازرسان کاهش یافت، صدها پرونده جدید باز شد. هزار نفر از دو هزار بازپرسی که برای پلیس قضایی فدرال کار می کنند در پرونده های مربوط به Sky ECC درگیر هستند.

ون لیو فقدان یک نهاد مرکزی را که بتواند تصویر دقیقی از جنایت و پدیده های جنایی ارائه دهد برجسته می کند: تأثیر باندهای دوچرخه سواران، قاچاق مواد مخدر و فساد همه باید ترسیم شود.

روسای پلیس و رؤسای دادستان های عمومی استدلال می کنند که سرمایه گذاری های وعده داده شده توسط وزیر دادگستری و کشور کافی نخواهد بود.
آنها برای افزایش بودجه پلیس قضایی فدرال و همچنین تلاش هایی برای جذاب تر کردن شغل به عنوان مثال از طریق فرصت های ارتقاء بهتر فشار می آورند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *