“مباپه در مادرید”، “خوش آمدید”: جرقه مطبوعات اسپانیایی پس از سفر امباپه به مادرید

بازیکنان پاری سن ژرمن که پیش از این قهرمان فرانسه بودند، توانستند از چند روز تعطیلی بهره مند شوند. پاریسی ها از این فرصت استفاده کردند و پایتخت فرانسه را ترک کردند. اگر نیمار به دور بارسلونا گردش می کرد، کیلیان امباپه و اشرف حکیمی در خیابان های مادرید قدم زدند و در یکی از بهترین رستوران های شهر صرف غذا کردند.

همین کافی بود تا مطبوعات اسپانیایی در مورد ورود این بازیکن فرانسوی به رئال خیال پردازی کنند. به عنوان یادآوری، کیلیان امباپه در پایان فصل آزاد خواهد بود تا به باشگاه مورد نظر خود بپیوندد. پاری سن ژرمن تمام تلاش خود را می کند تا مهره خود را حفظ کند اما به نظر می رسد رئال مادرید در موقعیت قطبی برای جذب مهاجم فرانسوی است.

چندین روزنامه اسپانیایی نیز کلیشه ای را که امباپه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است، صفحه اول خود در این سه شنبه قرار داده اند.

شروع با AS. تیتر این روزنامه است: «خوش آمدید». این روزنامه می‌گوید: «این امضا در مسیر درستی است، اما هنوز شکاف‌هایی برای پر کردن وجود دارد. با این حال، AS ادعا می‌کند که در مادرید، ما انتظار بازگشتی را از طرف PSG داریم، جایی که یک پیشنهاد، حتی مهم‌تر از آخرین پیشنهادی که به قبیله امباپه ارائه شده، در حال آماده‌سازی است. در مرکز بحث ها، حقوق تصویر بازیکن نیز وجود خواهد داشت.

روزنامه اسپانیایی پیشنهاد می کند که قرارداد امباپه در رئال مادرید برای اوایل جولای برنامه ریزی شده است، زمانی که قرارداد او با PSG به پایان می رسد (یادداشت سردبیر: او تا 30 ژوئن اعتبار دارد). بنابراین، این به رئال اجازه می دهد، اگر او موفق به جذب بازیکن فرانسوی شود، او را در چمدان هایش در طول تور آمریکا ببرد.

مارکا با تیتر “مباپه در مادرید”، اعلام کرد که هیچ چیز برای رئال مادرید تغییر نکرده است و رئال مادرید همچنان برای جذب بازیکن فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات بعدی تلاش می کند. به گفته این روزنامه، این امضا می تواند “به زودی” انجام شود. اما این نباید قبل از آخرین بازی پاری سن ژرمن در لیگ، در 21 می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *