محاکمه جانی دپ: امبر هرد در طول شهادتش ترک می خورد، “وحشتناک است”

او در ابتدای شهادت خود در دادگاه در فیرفکس، نزدیک واشنگتن گفت: «من برای یافتن کلماتی تلاش می‌کنم که توصیف کنم چقدر دردناک و وحشتناک است که اینجا بنشینم و دوباره همه چیز را مرور کنم.

این بازیگر که در یک کت و شلوار سه تکه تیره روی یک پیراهن آبی راه راه سفید پوشیده بود و آرایشی ملایم داشت، بعداً «شیمی» ملاقات با بازیگر «ترعناک» دو برابر سن او در سال 2009، ذائقه ادبی مشترک و شروع یک هنرپیشه را بازگو کرد. رابطه پنهانی چون جانی دپ در آن زمان با بازیگر فرانسوی ونسا پارادی در ارتباط بود.

اما به گفته این بازیگر، توهین‌ها و حسادت‌ها یکی پس از دیگری می‌آیند و از سال 2012، مشاجره‌های خشونت‌آمیز تحت تأثیر مواد مخدر و الکل با دوره‌هایی از هوشیاری متناوب می‌شوند.

او گفت: “او عشق زندگی من بود، اما این چیز وحشتناک دیگر نیز بود.”

او گفت: “او از مو، بازو، صورتم گرفت، بر سرم فریاد زد. وسایل نزدیکم را شکست، سپس به من زد، با سیلی های مکرر شروع شد” قبل از اینکه او را هل دهد، نزدیک به اشک

این بازیگر سپس برای مدتی ناپدید شد، “سپس برگشت (گفت) که برای همیشه با مواد مخدر و الکل تمام شده است”.

اما او به سرعت دوباره به اعتیاد خود بازگشت. او با اشاره به اینکه “در سال 2012، شروع کار بود و من تازه شروع به تشخیص تمایلات او کرده بودم”، توضیح داد که “جانی در مصرف آمفتامین (با جانی در مصرف مواد افیونی بسیار متفاوت بود” و “نوشیدن با خشونت مرتبط بود”.

اختلافات ثبت شده

او همچنین گفت که توسط شوهرش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت که او را به سرقت کوکائین او در سال 2013 متهم کرد.

با وجود این خشونت، او تصمیم می گیرد بماند.

او قبل از بازگو کردن چند حادثه دیگر و حملات حسادت گفت: “من نمی خواستم او را ترک کنم، می خواستم او بهتر شود.”

در چهاردهمین روز از این محاکمه فوق‌العاده که به‌طور زنده از تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، بی‌صبرانه منتظر شهادت وی بود که روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

جانی دپ 58 ساله می‌گوید همسر سابقش پس از نوشتن سرمقاله‌ای در واشنگتن پست در دسامبر 2018، که در آن در سال 2016 بدون استناد به همسر سابقش، ادعا می‌کرد قربانی خشونت خانگی شده است، شهرت و حرفه او را خراب کرد. شوهر.

او به دنبال غرامت 50 میلیون دلاری است که مربوط به از دست دادن سود او پس از اخراج از استودیو به دلیل سرمقاله است.

این هنرپیشه 36 ساله که در فیلم های پرفروش هالیوود «لیگ عدالت» و «آکوامن» بازی کرد، دست به ضدحمله زده و 100 میلیون دلار طلب می کند.

او ادعا می کند که از اولین ملاقات و در طول ازدواج پر سر و صدایشان که تنها دو سال به طول انجامید، از سال 2015 تا 2017، “آزار و آزار جسمی” را متحمل شده است.

این بازیگر که به مدت چهار روز در پایان ماه آوریل شهادت داد، انکار می کند که هرگز دست خود را بر روی امبر هرد بلند کرده است و اطمینان می دهد که این زن بوده است که خشن بوده است. او به مصرف سنگین مواد مخدر و الکل اعتراف کرد که ادعا می کرد بیشتر اوقات آن را کنترل می کرد.

او که نشانه ای از مسمومیت ازدواج آنها بود، به ویژه توضیح داد که آنها هرکدام به تنهایی عادت به ضبط دعواهای خود کرده بودند، که بسیاری از موارد ضبط شده از زمان شروع دادگاه پخش شده است. در یکی از آنها که توسط وکلای بازیگر مورد استفاده قرار گرفت، می شنویم که امبر هرد ادعا می کند که اگر علنا ​​بگوید توسط همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، هیچکس او را باور نمی کند.

در ماه مه 2016، امبر هرد از شوهرش به دلیل خشونت خانگی شکایت کرد و سپس این اتهامات را در طی مراحل طلاق کنار گذاشت.

در آوریل 2018، روزنامه انگلیسی The Sun جانی دپ را به “شوهری بدسرپرست” متهم کرد. این بازیگر از روزنامه شکایت کرد و دو سال بعد در دادگاهی که سوءمصرف مواد مخدر و الکل او را افشا کرد، شکست خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *