محاکمه جانی دپ: این بازیگر اتهامات “تعجب انگیز” امبر هرد در بار را محکوم کرد

این بازیگر 58 ساله گفت: “هیچ انسانی کامل نیست، مطمئناً نه، هیچ یک از ما، اما هرگز در زندگی خود مرتکب خشونت جنسی یا خشونت فیزیکی نشده ام.”

وکلای او که بار دیگر به دادگاه این دادگاه که شش هفته پیش در فیرفکس در نزدیکی واشنگتن آغاز شد، فراخوانده شدند و از او پرسیدند که با شنیدن اتهامات همسر سابقش چه احساسی داشته است.

ستاره حماسه “دزدان دریایی کارائیب” توضیح داد: “شنیدن این اتهامات شنیع خشونت، خشونت جنسی که او به من نسبت می دهد دیوانه کننده است.”

او افزود: “همه این چیزهای گیج کننده و ظالمانه که او می گوید من انجام دادم.”

او گفت: “این وحشتناک، مضحک، تحقیرآمیز، دیوانه کننده، دردناک، وحشیانه، وحشیانه و بی رحمانه به شکلی غیرقابل تصور و کاملاً دروغ است”، او خطاب به هیئت منصفه تکرار کرد: “کاملاً دروغ”.

این بازیگر اطمینان داد که هیچ کس “دوست ندارد برای گفتن حقیقت مجبور باشد خود را فاش کند”، اما او باید آنچه را که “به مدت شش سال با اکراه بر قلبش حمل می کرد” افشا کند.

این زوج در سال 2011، قبل از ازدواج در سال 2015، رابطه خود را آغاز کرده بودند. اما امبر هرد در ماه می 2016 درخواست طلاق داده بود و او را به خشونت خانگی متهم کرد. طلاق در اوایل سال 2017 نهایی شد.

در سال 2020، او در یک دعوی افترا در لندن علیه روزنامه انگلیسی The Sun که او را “شوهری بدسرپرست” می نامید، شکست خورد.

او سپس شکایتی را در ایالت ویرجینیا علیه همسر سابقش که در ستونی که در سال 2018 در واشنگتن پست منتشر شد، به عنوان “یک شخصیت عمومی نماینده خشونت خانگی” توصیف کرد، بدون نام بردن از جانی دپ، شکایت کرد.

او با این باور که این پلتفرم اعتبار و حرفه او را از بین برده است، ادعای خسارت 50 میلیون دلاری می کند.

این بازیگر 36 ساله که بر روی پوستر فیلم های «لیگ عدالت» و «آکوامن» ظاهر شده بود، با ادعای محرومیت از حضور در عرصه سینما، با حمله متقابل و درخواست دوبله کرد.

“او هرگز مرا هل نداد”

در راس، او از بحث‌های زیادی صحبت کرد که زمانی که جانی دپ تحت تأثیر مواد مخدر و الکل بود، به خشونت فیزیکی تبدیل شد، از جمله تجاوز جنسی با یک بطری الکل در سال 2015 در استرالیا.

این بازیگر به نوبه خود ادعا می کند که این همسرش بوده که خشونت آمیز بوده و در همان مشاجره با پرتاب یک بطری ودکا به سمت او انتهای انگشتش را قطع کرده است.

پیش از این، سوپر مدل بریتانیایی، کیت ماس، شایعاتی مبنی بر هل دادن دوست پسر سابقش، جانی دپ، او را از پله‌ها در طول رابطه‌شان، طی شهادت کوتاهی در دادگاه تکذیب کرد.

کیت ماس ​​در کنفرانس ویدئویی از انگلیس گفت: «او هرگز مرا هل نداد و از پله‌ها پایین انداخت.

در 5 می، امبر هرد در مارس 2015 مشاجره شدیدی با همسرش تعریف کرد و شایعه ای را مطرح کرد که جانی دپ یک بار کیت ماس ​​را از پله ها به پایین هل داد.

این سوپرمدل 48 ساله که بین سال های 1994 تا 1998 با بازیگر «ادوارد دست قیچی» در ارتباط بود، از اتفاقی که در حین گذراندن تعطیلات این زوج در جامائیکا رخ داد، گفت.

او گفت: “ما در حال خروج از اتاق بودیم و جانی قبل از من رفت. رعد و برق بود و وقتی از اتاق خارج شدم، از پله ها پایین آمدم و کمرم زخمی شد.”

این تاپ مدل در طول سه جلسه ادامه داد: “و من جیغ زدم زیرا نمی دانستم چه اتفاقی برایم افتاده است و من درد داشتم. او برای کمک به من دوان دوان برگشت و مرا به اتاقم برد و برایم کمک های پزشکی دریافت کرد.” مداخله دقیقه ای

وکلای امبر هرد مایل به بازجویی از کیت ماس ​​نبودند.

این محاکمه که در 11 آوریل آغاز شد، قرار است روز جمعه به پایان برسد و نتیجه آن همچنان نامشخص است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *