مدیر بیمارستان جسا به بیمارستان‌های صحرایی در جشنواره‌های بزرگ پیشنهاد می‌کند تا وحشت ناشی از “سوختن سوزن” را پیش‌بینی کنند.

تحقیقات نشان داد که 10 نفر از این نوجوانان به بیمارستان منتقل شدند، اما تنها چهار نفر از آنها ممکن است زخمی شده باشند. تجزیه و تحلیل نمونه ادرار و خون آنها هنوز در حال انجام است، اما اولین نتایج منفی بود.

با این حال، بیم آن می رود که در تابستان آینده که شاهد تعداد زیادی فستیوال موسیقی است، جراحت های سوزنی بیشتری رخ دهد. وندکرخوف هشدار می دهد: «اگر این اتفاق دوباره تکرار شود، ممکن است بر تعداد بیشتری از تماشاگران جشنواره تأثیر بگذارد، چیزی که ما باید برای آن آماده باشیم».

سوزن سوزن اغلب باعث وحشت می شود، که ممکن است منجر به نیاز به کمک طیف وسیعی از بیماران شود. وندکرخوف استدلال می کند که این باید در خود سایت ارائه شود. ارائه مراقبت و کمک خوب بسیار مهم است، زیرا حتی زمانی که افراد دچار خارش نشده اند، باید از خود واکنش هراس اجتناب شود. وندکرخوف استدلال می‌کند که به همین دلیل، بیمارستان‌های صحرایی باید راه‌اندازی شوند تا از بخش‌های اورژانس بیمارستان‌های ما نیز صرف نظر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *