مرکز جدید تجربه لگو در ماه ژوئن در بروکسل افتتاح می شود

به گزارش Bruzz، مرکز تجربه LEGO سرانجام درهای خود را در 24 ژوئن در Docks Bruxsel به روی عموم مردم باز خواهد کرد. کودکان و خانواده‌هایشان می‌توانند با هم در کانون جدید بروکسل بازی کنند، جایی که لگو البته جذابیت اصلی آن است.

مرکز کشف لگو (LDC) بیش از 3000 متر مربع مساحت خواهد داشت و اولین نسل بعدی LDC در جهان خواهد بود. مهمانان می توانند راه خود را از طریق دوازده منطقه طی کنند. از ماجراهای ساخت و ساز تا سواری های تعاملی. همچنین پارک DUPLO برای کودکان کوچکتر، سینمای 4 بعدی و کافه لگو و موارد دیگر وجود خواهد داشت.

جاستین پلات، افسر ارشد استراتژی Merlin Entertainments، اپراتور LDC، در مورد انتخاب بروکسل، گفت: “به عنوان یکی از هیجان انگیزترین و پرجمعیت ترین شهرهایی که خانواده های زیادی در آن زندگی می کنند، پایتخت اروپا مکانی ایده آل برای به مصرف کنندگان این فرصت را بدهید تا در اشتیاق خود به لگو غرق شوند.”

یک ماه پیش، Sieber Burteel از Lubbeek عنوان Master Model Builder را به دست آورد و اولین استاد ساخت مدل لگو در بلژیک و چهره مرکز جدید در بروکسل شد. او برای راهنمایی هزاران کودک در اطراف LDC جدید حضور خواهد داشت و در کارگاه های متعدد برنامه ریزی شده آن شرکت خواهد کرد. برتیل تنها کسی نیست که شغل رویایی خود را در مرکز تجربه جدید دنبال می کند. در نهایت 40 تا 45 نفر مشغول به کار خواهند شد.

برای مدیریت ظرفیت در مرکز جدید کشف LEGO، از اسلات های زمانی آنلاین رزرو شده استفاده می شود، بنابراین همه می توانند فرصت لذت بردن از یک بازدید فراموش نشدنی را داشته باشند. فروش بلیت از 5 می از طریق وب سایت Lego Discovery Center آغاز شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *