مریض در نیمه نهایی، آیا نیکوس آلیاگاس در فینال «صدا، زیباترین صدا» حضور خواهد داشت؟ میزبان پاسخ می دهد

این شنبه جشن پخش زنده بزرگ The Voice، زیباترین صدای TF1 آغاز شد. استعدادهایی که هنوز در حال رقابت هستند، از جمله یک بلژیکی به نام پائولین ناگی، به نوبت روی صحنه آمدند، سپس به تنهایی با تیم و مربی خود همراهی کردند، با این امید که مردم به طور دسته جمعی رای دهند و بلیت فینال ماه می را به آنها ارائه دهند. 21 قلاب بافی.

روی صندلی های قرمز رنگ، چهار مربی به تماس پاسخ دادند. حتی فلورنت پاگنی که در میانه مبارزه با سرطان ریه خود است. مربی سورپرایز، نولن لروی نیز در آنجا بود و وظیفه داشت یکی از استعدادهایی را که توسط مردم برای فینال دعوت نشده بود، نجات دهد.

با این حال، در آغاز شب، بینندگان از دیدن الساندرا سابلت در مراسم معرفی The Voice، زیباترین صدا، شگفت زده شدند. نیکوس آلیاگاس بیمار، عصر امروز شنبه نتوانست میکروفون را بگیرد. بنابراین، مجری برنامه C’est Canteloup برای او پیامی از آرامش فرستاد: «می‌خواهم شما را به شدت ببوسم و برای شما آرزوی بهبودی دارم. من به شما علاقه دارم.”

نیکوس آلیاگاس در توییتر می خواست به بینندگان اطمینان دهد. “ممنون از سخنان گرم شما! نگران نباش، چیز جدی نیست! واضح است که امشب برای اولین بار در زندگی ام The Voice را به صورت زنده تماشا می کنم! الساندرا سابلت، شما در اوج هستید. مواظب استعدادهایمان و مربیان محبوبمان، آمل بنت، مارک لاوون، فلورنت پاگنی، ویانی و نولن لروی باشید.» او شامگاه شنبه نوشت.

صبح امروز دوشنبه، توماس سوتو در تلویزیون تلویزیون فرانسه 2 نیز خبرهای اطمینان بخشی از مجری برنامه که یکی از بینندگان وفادار برنامه صبحگاهی است، داد. به صورت زنده، روزنامه نگار پیامکی را می خواند که همین الان توسط نیکوس آلیاگاس برای خوش آمدگویی به کارشناس حاضر در صحنه برای اظهار نظر درباره رویدادهای جاری اوکراین ارسال شده است. توماس سوتو با تلفن همراه در دست شروع می کند، پیام کوچکی در اینجا دارم که بسیار خوب است. “ژنرال هیجان انگیز دسپورتس”، نیکوس آلیاگاس در حال تماشای شما است، او قبل از مشخص کردن توضیح می دهد: او در فرم عالی است، شما را می بوسد. او کارش عالی است و برای فینال The Voice آنجا خواهد بود، او به ما اطلاع می دهد، همین.»

باشد که طرفداران قلاب بافی خیالشان راحت باشد، کاپیتان کشتی The Voice، زیباترین صدا در بخش پایانی این فصل یازدهم که شاهد رقابت لوریس، نور، مستر مت، کارولین کاستا و وایک خواهیم بود، در راس آن خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *