“مسترکلاس”، “هیجان انگیز”، “رهبر به خودی خود”: مطبوعات انگلیسی در مورد کوین دی بروین هیاهو می کنند.

یک شب جادویی دیگر برای کوین دی بروین مقابل ولورهمپتون چهارشنبه. شیطان سرخ اولین 4 گل دوران حرفه ای خود را به ثمر رساند و منچسترسیتی را بیش از هر زمان دیگری به سمت هشتمین عنوان قهرمانی انگلیس سوق داد. KDB که در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر تعیین کننده بود، لباس رئیس خود را پوشید تا سیتیزن ها را به یک پیروزی آسان برساند.

و مطبوعات انگلیسی اشتباه نمی کنند. برای Mirror، KDB یک “مسترکلاس” تولید کرده است. این روزنامه انگلیسی فراتر می رود و می گوید: “کوین دی بروین به تنهایی منچسترسیتی را در موقعیت قطبی قرار داد تا برتری خود را نسبت به لیورپول در صدر جدول از سر بگیرد.” به گزارش میرر، هموطنمان سومین سریع ترین هت تریک تاریخ لیگ برتر را در 17 دقیقه انجام داد.

منچستر ایونینگ نیوز نیز با آن موافق بود و در نسخه پنج‌شنبه‌ای خود امتیاز 10 از 10 را به آن می‌داد: «از ابتدا تا انتها هیجان‌انگیز بود، KDB نسخه‌ای از چهارگانه را ارائه کرده است».

روزنامه منچستر ادامه داد: وقتی کوین دی بروین سومین گل خود را در شب به ثمر رساند، چهره فیل فودن همه چیز را نشان داد. اسکای بلو جوان به هم تیمی باورنکردنی خود اشاره کرد و در کمال ناباوری سرش را تکان داد. ، رئیس واقعی سیتیزن ها است: “او به تنهایی یک رهبر است، مردی که در زمین به جایی که واقعا مهم است هدایت می کند. او اکنون 19 گل از ابتدا به ثمر رسانده است. شروع فصل، سه گل بیشتر از او. رکورد قبلی. برای بازیکنی که آشکارا اظهار می کند که ترجیح می دهد به دیگران گل بدهد، بد نیست.

همان داستان در طرف سان که معتقد است “کوین دی بروین از زمانی که در آگوست 2015 وارد ورزشگاه اتحاد شد، قلب این تیم درخشان است.” و مانند هر رهبر تیم، این شیطان سرخ بود که به هم تیمی هایش راه قهرمانی جدید لیگ انگلیس را نشان داد: “اگر اسکای بلوز پس از پیروزی قرمزها تحت فشار قرار می گرفت، بلژیکی پس از 24 دقیقه نفس گیر به سرعت تنش را از بین برد.”

برای talkSport، عملکرد دی بروین شبیه عملکرد یک “بازیگر برتر” بود، در حالی که تلگراف نوشت که “KDB در هفته های اخیر در فرم مقاومت ناپذیری با سیتی بوده است.”

“با هالند حتی خطرناک تر”

بدیهی است که مطبوعات بریتانیا از پیوند دادن عملکرد باورنکردنی هموطنمان به اخبار هفته و ورود ارلینگ هالند به ورزشگاه اتحاد ابایی نداشتند. منچستر ایونینگ نیوز می نویسد: “انگار بلژیکی برای نشان دادن هم تیمی جدیدش که رئیس خانه جدیدش است، چهار بار گل زد.”

“اگر ارلینگ هالند ستاره فصل آینده باشد، KDB می تواند چیزی برای شکایت داشته باشد. او با چهار گل از جمله اولین هت تریک لیگ برتر پس از ۲۴ دقیقه شگفت انگیز، سیتی را حتی به یک عنوان جدید نزدیک تر کرد.” تلگراف برآورد می کند.

به نوبه خود، Mirror از قبل به این فکر می کند که اتحادیه KDB – Haaland می تواند فصل آینده برای منچسترسیتی ارائه دهد: “با دی بروین در چنین فرم خوبی جلوی دروازه، سیتی از نظر هجومی خطرناک تر خواهد بود وقتی که او شریک شود. با ارلینگ هالند تازه وارد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *