مقدماتی یورو U21: در حال حاضر واجد شرایط هستند، امیدها می خواهند مقابل اسکاتلند به خوبی پایان دهند

بدون گلزن برتر خود لوئیس اوپندا و کاپیتانش آمادو اونانا، تیم زیر 21 سال بلژیک دو عنصر اصلی را برای رویارویی با اسکاتلندی ها در ترودونر مصنوعی از دست داد. این مانع از مطالبه گری ماتیجسن نمی شود. “ما با همان جدیت معمول به این بازی خواهیم پرداخت. من نمی خواهم این “فرهنگ برنده شدن” نصب شده را که به ما اجازه می دهد هر بازی را با اعتماد به نفس زیادی شروع کنیم دور بریزیم. این چیزی است که در خطر است. از این بخش.”

با شرایطی که از قبل در دست داشت و اوپندا و همچنین اونانا به A فراخوانده شدند، مربی می‌توانست از این دوئل استفاده کند و به بازیکنان کمتر استفاده شده فرصت بدهد. Mathijssen، که حتی چند پسر زیر 19 سال را دعوت کرد که می تواند به آنها زمان بازی بدهد، گفت: “بچه هایی که همیشه در طول مسابقات مقدماتی تمام تلاش خود را می کردند، بازیکنان شروع کننده را به حد مجاز رساندند اما همیشه دقایق زیادی نداشتند.” .

بلژیک، بدون شکست، 19 امتیاز از 21 امتیاز دارد و مطمئناً در صدر گروه مقدماتی خود قرار خواهد گرفت. اسکاتلند با 5 امتیاز از 6 بازی و تنها یک پیروزی در رده چهارم گروه قرار دارد. امیدهای بلژیکی پس از سال های 2002، 2007 و 2019 در چهارمین مرحله نهایی خود در یورو زیر 21 سال شرکت خواهند کرد. در گرجستان و رومانی از 9 ژوئن تا 2 ژوئیه 2023 تلاش خواهند کرد تا به همین مناسبت جواز حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کنند. در سال 2024

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *