ملکه الیزابت دوم پس از ابتلا به کووید-19 احساس “فرسودگی” کرد

آزمایش کووید الیزابت دوم در ماه فوریه مثبت بود و طبق گفته کاخ باکینگهام “علائم خفیف” ظاهر شد.

او چهارشنبه در صحبت با آصف حسین، یک بیمار سابق کووید، در مراسم افتتاح مجازی یک واحد مراقبتی به نام او در بیمارستان سلطنتی لندن در پایتخت بریتانیا گفت: این ویروس “بسیار خسته و خسته می شود، اینطور نیست؟” .

پیش از ابتلا به کووید، حاکم از یک شب بستری در بیمارستان در ماه اکتبر که ماهیت آن هرگز فاش نشده بود، به طور قابل توجهی دستور کار خود را سبک تر کرده بود. او از زمان شروع همه‌گیری به قلعه ویندزور، در حدود چهل کیلومتری لندن، عقب‌نشینی کرده است و اکنون در تلاش برای حرکت است.

هفته گذشته، او در یک مراسم مذهبی برای ادای احترام به همسرش شاهزاده فیلیپ، که یک سال پیش درگذشت، شرکت کرد و بازگشت بزرگ او به رعایا پس از ماه‌ها غیبت را رقم زد.

در پایان جلسه با مراقبین، الیزابت دوم با تیم ساخت و ساز که واحد مراقبت را در چند هفته برای مقابله با افزایش تعداد بیماران راه اندازی کردند، گفتگو کرد. او گفت: “جالب است، وقتی چیزی حیاتی وجود دارد، همه با هم کار می کنند. این فوق العاده است، اینطور نیست؟”

کارکنان سیستم بهداشت عمومی بریتانیا، NHS، در طول این همه گیری تحت فشار بوده اند، با شیفت کاری طولانی، تجهیزات گرفتگی و خطر ابتلا به ویروس و آلوده کردن خانواده هایشان.

طبق آمار رسمی، حدود 33000 پرسنل پزشکی NHS بین ژوئیه و سپتامبر 2021 استعفا دادند که تقریباً 7000 نفر در جستجوی تعادل زندگی بهتر بودند. این تقریباً دو برابر سه ماهه آخر سال 2019 است، درست قبل از همه گیری.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *