منچسترسیتی بدون تروسارد برایتون را شکست داد و برای سیصدمین بازیکن بدبخت لوکاکو دی بروین به برتری رسید.

مرغ های دریایی با 40 امتیاز دهم هستند. سیتیزن ها در نیمه اول با مالکیت 65 درصدی توپ و میدان به آرامی وارد بازی خود شدند. مانکونیایی‌ها مطمئناً فشار شدیدی را در مستطیل حریف اعمال می‌کردند، اما حتی اگر روبرت سانچز مجبور شد یک ضربه مرکزی قدرتمند از دی بروین (بیستم) بزند، تیزبینی نداشتند. مدت کوتاهی پس از استراحت، سیتی با یک ضربه منحرف شده از ریاض محرز (54، 1-0) دروازه را پیدا کرد. ناگهان مهمانان احساس راحتی کردند و فشار روی دفاع حریف را بیشتر کردند. فیل فودن (65، 2-0) و برنادو سیلوا (82، 3-0) این کار را انجام دادند.

چلسی با نتیجه 2-4 مغلوب آرسنال شد. دارنده آبی ها، روملو لوکاکو (69) تعویض شد و آلبرت سامبی لوکونگا روی نیمکت توپچی ها ماند. روی توپی که آرسنال در خط میانی از دست داد، لوکاکو اولین فیوز را روشن کرد، اما او در قصد اول (دهم) ضربه خود را بیش از حد رد کرد. اگرچه میهمان بهتر وارد بازی شد، اما توپچی ها دو بار توسط ادی نکتیاه (سیزدهم، 0-1) و امیل اسمیت رو (27، 1-2) پیش افتادند. با این وجود، آبی ها به سرعت با تیمو ورنر (هفدهم، 1-1) و سزار آزپیلیکوئتا (32، 2-2) برابری را به دست آوردند.

وقت دوم با همان الگوی اول با دبل نکتیاه آغاز شد (57، 2-3). آبی‌ها که در اردوی حریف مستقر شدند، علیرغم یک فرصت بزرگ برای مارکوس آلونسو (64) برای گرفتن گل تساوی تلاش کردند. در حالی که آنها موفق به انجام چند ضد حمله مافوق صوت نشدند، توپچی ها امتیاز را از روی نقطه پنالتی توسط بوکایو ساکا افزایش دادند (90 + 2، 2-4). در جدول رده بندی، چلسی با 62 امتیاز در رده سوم و آرسنال با 57 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

لستر به همراه تیموتی کاستین و یوری تیلمانز سهم 1-1 را در اورتون به اشتراک گذاشتند. هاروی بارنز (پنجم 0-1) روباه ها را برتری داد و ریچارلیسون برای تافی ها مساوی کرد (2+90، 1-1). لستر با 41 امتیاز در رده نهم و اورتون با 29 امتیاز در رده هفدهم قرار دارند.

کریستال پالاس در حالی که کریستین بنتکه روی نیمکت نشسته بود با نتیجه یک بر صفر مقابل نیوکاسل شکست خورد. گل میگل آلمیرون (33، 1-0) به نیوکاسل (40 امتیاز، یازدهم) اجازه داد تا گلیزر (37 امتیاز، چهاردهم) را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *