منچسترسیتی دو امتیاز از دست داد اما لیگ برتر را حفظ کرد: “احساسات زیادی وجود خواهد داشت”

آنها در وقت استراحت توسط چکش ها با دو گل عقب بودند. آنها مجبور شدند برای بازگشت دوباره بسیج شوند. اما آنها در نهایت سه امتیاز ارزشمند را از دست دادند، زیرا ریاض محرز در اواخر بازی یک پنالتی را از دست داد.

“پیروزی بسیار عالی بود، اما بازی در برابر وستهام بسیار پیچیده و دشوار است. در نهایت، سرنوشت ما در دستان ماست.، پپ گواردیولا مثبت. هنوز یک هفته دیگر، یک مسابقه دیگر، با هوادارانمان باقی مانده است و به شما اطمینان می دهم که بهترین عملکرد ممکن را برای پیروزی در مسابقه و کسب عنوان قهرمانی به نمایش خواهیم گذاشت.»

این دیدار پایانی فصل برای یکشنبه در برابر استون ویلا و مربی او استیون جرارد خواهد بود که بدیهی است آرزوی کمک به باشگاه سابقش لیورپول – که میزبان ولورهمپتون خواهد بود – برای کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. “این آسان نخواهد بود زیرا احساسات زیادی وجود خواهد داشت. ما باید سخت تمرین کنیم و ریکاوری کنیم تا حداکثر توان خود را به کار ببریم.”، به گواردیولا اشاره کرد.

این امتیاز اما به وستهام اجازه می دهد تا در فصل آینده در لیگ کنفرانس حضور پیدا کند. چکش ها در واقع قهرمانی را در رده هفتم به پایان خواهند رساند، هر اتفاقی که بیفتد. و این کمپین اروپایی بدون کاپیتان مارک نوبل خواهد بود. در 35 سالگی، کسی که قبل از گذراندن تمام دوران حرفه ای خود در وستهام تمرین کرده بود، در پایان فصل ترک خواهد کرد. بنابراین بازی یکشنبه این هفته آخرین بازی در مقابل عموم او بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *