“منچستریونایتد بد”: گاف کارمند بی بی سی به صورت زنده در تلویزیون (ویدیو)

بینندگان BCC در روز سه شنبه با تماشای کانال بریتانیا تا حدودی شگفت زده شدند. در حالی که گزارشی از رولان گاروس پخش می شد، پیامی در بنر پایین صفحه نمایش داده شد که نشان می دهد منچستریونایتد آشغال است. جمله ای که مورد توجه قرار نگرفت و به سرعت در توییتر سنجاق شد و واکنش های شگفت انگیز و در عین حال خنده دار را برانگیخت.

جیمز نالتون، روزنامه‌نگار، در حالی که همکارش راب اوهانراهان این «اطلاعات منصفانه و دقیق» را تأیید کرد، در توییتی نوشت: «این واقعاً خبر فوری نیست، درست است؟» کلایو ماری، مجری بی‌بی‌سی، علیرغم اینکه طرفدار پرشور منچسترسیتی بود، به شوخی گفت: «من کاری به آن نداشتم».

چند دقیقه بعد از این اتفاق فنی، بی بی سی از طریق مجری آنیتا مک وی، خواست عذرخواهی کند. «پیش از این، برخی از شما ممکن است متوجه چیزی نسبتاً غیرعادی در بنر پایین صفحه شده باشید […] اتفاقی که افتاد را توضیح می‌دهم: در پشت صحنه، شخصی با استفاده از این هدبند و نوشتن متن روی آن تمرین می‌کرد […] اما قرار نبود روی صفحه نمایش داده شود، این روزنامه نگار توضیح داد. او از کانال “به خاطر هر گونه توهین ایجاد شده روی آنتن” عذرخواهی کرد و امیدوار بود که هیچ یک از طرفداران ManU از این پیام غیرمنتظره آزرده نشده باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *