“من خودم را برنده “کوه لانتا” دیدم: یک ماجراجو اصلاً انتظار نداشت عصر امروز سه شنبه حذف شود

در فیلیپین، اتحاد مجدد صورت گرفته است. اولگا در هضم حذف در شورای کالین مشکل دارد. “کاملا احساس تنهایی میکنم“او می گوید.”نمی خوام بیرون برم چون دوست دارم انتقام همه اینارو بگیرم و برم تو پست ها. اما رقابت سختی است.

راه را برای تست راحتی باز کنید. ماجراجویان که در آب قرار می گیرند باید سنگی را نگه دارند تا از افتادن توپ در آب جلوگیری کنند. جزئیات کوچکی که بسیار مهم است: “تو پا نداری!“، دنیس بروگنیارت را راه اندازی می کند. یانیک در ثانیه 14 شکست می خورد. پس از یک دوئل فشرده با باستین، این فرانسوا است که برنده مسابقه است. این پیروزی به او روحیه داده است.”می توانستم ساعت ها دوام بیاورم و رها نکنماو می گوید.

فرانسوا و آمبره به جزیره ای رسیدند و دوش و تجهیزات شستشو را کشف کردند. “ما متوجه می شویم که مورچه ها، عنکبوت ها، تکه های کوچک شن وجود داردزن جوان در حال شستن موهایش گفت.فکر نمی کردم دوش گرفتن بتواند این همه لذت را به من بدهد

تست ایمنی به مهارت زیادی نیاز دارد. بحث جمع آوری سه پوکه پرتاب شده در شن با استفاده از هارپون است. بار دیگر، این فرانسوا بود که پیروز شد و در شورا دست نیافتنی شد. متأسفانه برای او، پائولین در جایگاه آخر قرار گرفت و مستقیماً از آن حذف شد کوه لانتا. فرانسوا، آمبره یا لوانا با حذف دوست خود به گریه افتادند.

در شورا، یانیک دشواری حذف اتحادهای قدیمی در قبیله متحد شده را به یاد می آورد. همه رای می دهند. هیچ گردنبند ایمنی پخش نمی شود. با 8 رای مخالف او بسکتبالیست حرفه ای حذف می شود. “من فکر می کنم افرادی هستند که کمی کلاه دوگانه دارند“، او بلافاصله قبل از نقل نام راه اندازی می کندحداکثر“. آن وقت زبان ها شل می شود. ما موقعیت یکدیگر را کمی بهتر می فهمیم. باستین از لوآنا به خاطر خواستن انتقاد می کند.”تف به ماکسیم“.

کار آسانی نیست. من خودم را برنده دیدم کوه لانتا، اصلاً انتظار چنین چیزی را نداشتمیانیک پس از ترک رفقای خود و خاموش کردن مشعل توسط دنیس بروگنیارت اعلام می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *