“من دوست دارم یک رئیس جمهور داشته باشم، یک مادر فرانسوی”: سخنان یک ستون نویس از TPMP بحث برانگیز است.

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بر لبان همه است. امانوئل مکرون یا مارین لوپن چه کسی برای ریاست جمهوری فرانسه انتخاب می شود؟ اگر پاسخ تا یکشنبه 24 آوریل مشخص نشود، بسیاری از مردم به طور عمومی اعلام می کنند که به چه کسی رای خواهند داد.

این مورد یاسین بلاتار است که گفت که قصد دارد در دور دوم انتخابات به نفع امانوئل مکرون رای دهد. این کمدین و مجری رادیو همچنین در طول برنامه ارتباطی بین ماری لوپن و پدرش ژان ماری برقرار کرد تلویزیون من را لمس نکنید.

پس از آن بود که خانم سابق فرانسه، دلفین وسپیسر، که همچنین ستون نویس در TPMP بود، واکنش نشان داد:مواظب باش، او مثل پدرش نیست، تو پدر و مادرت نیستی. وقتی به او نگاه می کنید، وقتی به او گوش می دهید، چیز دیگری ارائه می دهد. او کار می کرد. او نوعی خیرخواهی دارد” مقاله نویس را تحلیل کرد. “امروز، مردم حق دارند به کسی غیر از امانوئل ماکرون رای دهند. او پنج سال فرصت داشت تا به ما نشان دهد چه کاری می تواند انجام دهد. امروز، در هنگام خروج، نتیجه این است که بیش از 60 درصد فرانسوی ها مردم نمی خواهند آن را تجدید کنند و با این حال مردم جرات نمی کنند زیرا افرادی مانند شما هستند که می گویند “به خصوص نه راست افراطی”. من دوست دارم رئیس جمهور داشته باشم، مادر فرانسوی ها را دوست دارم که با حساسیت یک زن، مردم را دور هم جمع کند، محافظت کند. ما خوب می دانیم که مردها زیاد حرف می زنند و مدام کارها را انجام نمی دهند، زن مادری است که کارها را انجام می دهد!

در شبکه های اجتماعی این مداخله جنجال به پا کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *