موش در کلاس درس گنت پیدا شد

Elke Decruynaere یک سالمند در گنت برای آموزش است: «مدرسه از همان ابتدا پاسخ داد. کارشناسان در زمینه ریشه کنی حیوانات موذی آورده شدند و از سم استفاده شد.
جستجو برای یافتن لانه‌ها انجام شد، اما مشکلی نیست که بتوانید به همین شکل مرتب کنید.

کار روی سیستم فاضلاب محلی ممکن است مقصر باشد: «در چنین مواردی حیوانات به دنبال خانه دیگری هستند. غذای موجود در محیط شهری نیز حیوانات را به خود جذب می کند. این بیماری همه گیر به این معنی است که پنجره ها اغلب باز هستند.

خانم Decruynaere معتقد است موش پیدا شده در کلاس احتمالاً سم مصرف کرده و ضعیف بوده است.

«این قابل قبول نیست. ما باید ببینیم که چه اقدامات ایمنی اضافی مورد نیاز است. ایمنی و سلامت کودکان در درجه اول اهمیت قرار دارد.»

مدرسه از این وضعیت به تنگ آمده است. پیرزن خاطرنشان می کند که این وظیفه مدرسه نیست که با موش ها سر و کار داشته باشد، بلکه یک موضوع مربوط به افراد کنترل کننده حیوانات موذی است. آنها هر هفته در ماه مارس از مدرسه بازدید می کردند.

مدرسه مجبور نیست به دلیل این حادثه تعطیل شود و قبلاً اقدامات بیشتری انجام داده است: یک توده کمپوست برداشته شده و سوراخ ها و شکاف ها در حال پر شدن هستند.

سم موش معمولا چند روز طول می کشد تا عمل کند. حیوانات را منفعل می کند و آنها را آرام می کند. به طور معمول موش ها حیوانات خجالتی هستند که از انسان دوری می کنند. این واقعیت که آنها بیشتر دیده می شوند ممکن است به دلیل مسمومیت موش باشد.

جنتی ها که متوجه موش ها می شوند، می توانند با خدمات کنترل حیوانات موذی شهرداری تماس بگیرند که یک سرویس رایگان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *