میامی GP: لکلرک و ساینز یک 100% فراری در ردیف جلو امضا کردند

دو هفته پس از کازینوی بزرگ ایمولا، این یک خط اول بسیار قرمز است که فردا در شبکه شروع اولین گرندپری میامی خواهیم دید. اگر مکس ورشتاپن قبل از آخرین تلاش زمان‌بندی شده، قطب موقت را در اختیار داشت، مرد هلندی از دست داد و آخرین ضربه خود را رها کرد. چارلز لکلرک برای کسب موقعیت قطبی با زمان 1:28.796 چندان درخواستی نکرد. در کنار او، هم تیمی اش کارلوس ساینز را خواهیم یافت که باید از شانس خود برای رهایی از پچ بد خود استفاده کند.

دو ردبول فردا پشت دو فراری جمع می شوند. مکس ورشتاپن برای سومین بار از هم تیمی خود سرجیو پرز جلوتر است. بهترین بقیه توسط یک بار دیگر والتری بوتاس عالی در آلفارومئو رهبری می شود. این فنلاندی، همکار سابق خود، لوئیس همیلتون را در کنار خود خواهد داشت، که نشانه این است که مرسدس رنگ های کم رنگی به خود می گیرد. 10 نفر برتر توسط پیر گاسلی (آلفا تاوری)، لاندو نوریس (مک لارن)، یوکی تسونودا (آلفا تاوری) و لنس استرول (استون مارتین) تکمیل می‌شوند.

رعد و برق اصلی حذف جورج راسل در Q2 بود. در حالی که هم تیمی او به جمع 10 تیم برتر رسید، بریتانیایی قایق را از دست داد و مجبور شد به رتبه دوازدهم رضایت دهد. دو ردیف جلوتر، ناامید دیگری را در شخص دنیل ریکاردو (مک لارن) می‌یابیم. کوین مگنوسن (هاس) و الکس آلبون (ویلیامز) در Q1 دچار مشکل شدند. استبان اوکن (آلپاین) پس از سقوط در تمرین آزاد 3، در مسابقات مقدماتی شرکت نکرد.

شروع مسابقات جی پی میامی فردا ساعت 21:30 انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *