ناندوی فراری از آمریکای جنوبی باعث اختلال در ترافیک E40 می شود

به گزارش VRT، رانندگانی که با E40 به سمت گنت، در نزدیکی Nevele، در اوایل غروب شنبه حرکت می‌کردند، نمی‌توانستند چشمان خود را باور کنند که ناگهان یک پرنده بزرگ بدون پرواز در کنار بزرگراه ظاهر شد و سپس تصمیم گرفت در طول جاده قدم بزند.

ناندوی آمریکای جنوبی، یک رابطه دور با شترمرغ و امو، از یک پارک حیوانات در Nevele فرار کرده بود و تصمیم گرفت آنچه را که فراتر بود کشف کند. این امر منجر به ناباوری مشخصی در بین رانندگان عبوری و برخی اختلالات ترافیکی برای کسانی شد که در نهایت در حالی که این پرنده به پایان رسید، گیر کرد.

ترافیکی پشت پرنده در قسمت E40 بین Nevele و Drongen ایجاد شد، اما خوشبختانه، کسی آسیب ندید و حتی یک خودرو آسیب ندید. یک راننده خودرو قبل از رسیدن آتش نشانی مطمئن شد که حیوان به سلامت از جاده خارج شده و قبل از اینکه حیوان را به صاحبش برگرداند، حیوان را نجات داد.

روبن هالارت از بیرنم که ناندو را در حال راه رفتن در مقابل خود دید، توانست پرنده را به کنار جاده مانور دهد و با کمک یک راننده دیگر در نهایت آن را بگیرد. هالارت به خبرنگاران گفت: “ما حیوان را روی زمین کار کردیم، سرش را پوشاندیم و سپس منتظر پلیس و آتش نشانی بودیم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *