“نباید مشکلی وجود داشته باشد”: دریس مرتنز سرانجام برای تمدید با ناپولی رفت!

او هرگز از تکرار عشق خود به باشگاه و شهرش دست برنداشت. تنها آرزویش ماندن یک فصل دیگر است. بنابراین او در زمین جنگید و ثابت کرد که استعدادش با وجود تقریباً 35 سال (6 مه) یکسان است و در عین حال اعلام کرد که آماده است حقوق خود را کاهش دهد. تلاش های دریس مرتنز نتیجه داد.

تا کنون، رئیس Aurelio De Laurentis موافق لغو گزینه قرارداد خود برای یک سال بیشتر نبوده است. اما وضعیت تغییر کرده است. این دو مرد روز سه‌شنبه با یکدیگر دیدار کردند تا تقریباً ساعت 13:30 با هم گفتگو کنند و به توافقی دست یابند که فقط باید امضا شود.

مطابق با کوریره دلو اسپورتدستمزد شیطان سرخ بر سه تقسیم می شود تا باشگاه بتواند آن را در اهداف کاهش دستمزد خود ادغام کند. به دریس گفتم او برای یک سال دیگر گزینه دارد و ما باید بنشینیم و تصمیم بگیریم، شاید در پایان قهرمانی.”، به Aurelio De Laurentiis گفت رادیو کیس بوسه ناپولی.

او می‌خواهد در این شهر بماند، رئیس باشگاه ادامه می دهد. چیرو عاشق سبک زندگی ناپلی است. او همچنین بازیکنی است که با رکورد گلزنی خود در باشگاه اثر گذاشته است. برای تمدید نباید مشکلی وجود داشته باشد، اگرچه در زندگی هرگز نباید بگویید هرگز.”

بنابراین، دریس مرتنز در روزهای آینده فقط باید امضای خود را در انتهای قرارداد جدید پیشنهاد شده توسط رئیس آن قرار دهد. احتمالا فقط برای یک فصل دیگر، شاید با یک گزینه جدید یک سال دیگر. دستمزد او یا باید حدود 4.5 میلیون یورو در سال باشد، اما به 1.5 میلیون کاهش یابد. که به وضوح مانع از آن نمی شود که با شریک زندگی خود و پسرش چیرو در شهری که او بسیار دوست دارد زندگی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *