نزدیک به 60 درصد از جمعیت آمریکا در ماه فوریه به کووید مبتلا شده بودند

این درصد معادل نزدیک به 190 میلیون نفر در ایالات متحده است، عددی بسیار بالاتر از 80 میلیون مورد رسمی ثبت شده، که بنابراین اکثر آنها تشخیص داده نشده، بدون علامت هستند یا در مقامات ثبت نشده اند.

بر اساس این مطالعه، حدود 75 درصد از جمعیت زیر 18 سال، با جهش عظیم موارد – به ویژه در میان کودکان – در طول موج نوع Omicron زمستان گذشته، به این ویروس مبتلا شدند.

این نظرسنجی سراسری به دنبال وجود آنتی بادی‌ها علیه پروتئین نوکلئوکپسید ویروس SARS-CoV-2 بود که سیستم ایمنی تنها در پاسخ به آلودگی ایجاد می‌کند.

واکسن های فعلی سیستم ایمنی را برای ایجاد آنتی بادی علیه پروتئین Spike آموزش می دهند.

هر ماه از سپتامبر 2021 تا ژانویه 2022، این مطالعه نزدیک به 75000 نمونه خون در سراسر کشور و همچنین 45000 نمونه در ماه فوریه را مورد بررسی قرار داد.

سپس محققان با استفاده از روش‌های آماری برای سن، جنسیت و توزیع جغرافیایی تخمین‌های ملی را تهیه کردند.

کریستی کلارک، یکی از رهبران این بیماری، گفت: «ما بررسی نکردیم که آیا افراد دارای سطح آنتی‌بادی از عفونت قبلی (کووید) هستند که برای محافظت در برابر عفونت مجدد یا ایجاد یک نوع شدید بیماری کافی باشد یا خیر. کارگروه سرولوژی کووید-19 ملی طی یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران.

او افزود: “مشخص شده است که عفونت قبلی محافظت در برابر بیماری های شدید و بستری شدن در بیمارستان را فراهم می کند – و واکسیناسیون، قبل یا بعد از عفونت، محافظت بیشتری را فراهم می کند.”

کریستی کلارک تاکید کرد: به روز بودن واکسیناسیون خود در برابر کووید-19 ضروری است.

ایالات متحده در حال حاضر دوز چهارم واکسن را به افراد 50 ساله و بالاتر و دوز سوم را برای افراد زیر این سن ارائه می دهد.

کودکان پنج ساله و کمتر تنها کسانی هستند که هنوز واجد شرایط واکسیناسیون نیستند.

در سطح ملی، تعداد موارد به دلیل زیر متغیرهای Omicron BA.2 و BA.2.12.1 در حال افزایش است.

با وجود افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان، تعداد مرگ و میرها همچنان در حال کاهش است و در حال حاضر تقریباً 300 نفر در روز است. ایالات متحده باید رسماً در هفته های آینده به رقم نمادین یک میلیون مرگ برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *