نکات و ترفندهای ما برای اینکه فرزندانتان را عاشق سیب کنید

وادار کردن فرزندانتان به خوردن 5 میوه و سبزیجات در روز همیشه آسان نیست. برای اینکه آنها عاشق سیب شوند، فعالیت های خلاقانه ای را ارائه می دهیم که این میوه آبدار و ترد را برجسته می کند.

یک جغد برای دسر.

با بریدن قسمت جلو و پشت سیب از بال ها شروع کنید. خلال دندان را درون این دو برش بچسبانید و در دو طرف سیب قرار دهید. از یک سیب دوم استفاده کنید و آن را به شکل V برش دهید و 2 برش را کنار بگذارید و سوراخ هایی در سطح چشم ایجاد کنید که می توانید با کشمش پر کنید. سپس از یکی از 2 برش استفاده کنید و آن را به 3 مثلث کوچک برش دهید تا گوش و بینی شکل بگیرد و با خلال دندان آنها را قرار دهید. در نهایت سر را با خلال دندان روی بدن جغد قرار دهید. ایده آل به عنوان تزئین میز یا به عنوان یک ایده اصلی برای یک دسر!

کوکی های نرم

بچه های شما سیب های ورقه شده را دوست ندارند؟ آنها را در کوکی های خوشمزه و کرکی که می توانند به شما در پختن آنها کمک کنند پنهان کنید. فر را با دمای 170 درجه سانتی گراد گرم کنید. 100 گرم کره در دمای اتاق را به مکعب های کوچک برش دهید. 2 سیب بانوی صورتی را پوست بگیرید و به مکعب برش دهید. در یک کاسه، 2 تخم مرغ و 80 گرم نیشکر را مخلوط کنید. کره را اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید. سپس 350 گرم آرد و 16 گرم بیکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و کم کم روی مخلوط کره الک کنید. خمیری بسیار نرم و کمی چسبنده بدست خواهید آورد. سیب ها را اضافه کنید و مخلوط کنید. کوکی ها را با قاشق درست کنید و روی سینی فر که با کاغذ پخت پوشانده اید قرار دهید. به مدت 20 دقیقه بپزید و سپس با پودر قند بپاشید.

ماکت سیب و توت فرنگی

برای تغییر از آب سیب سنتی، ماکت سیب و توت فرنگی درست کنید. آب 1 لیموترش را بگیرید و با 1 قوطی لیموناد زنجبیل و 1 بطری آب سیب و توت فرنگی مخلوط کنید. در لیوان پر از تکه های یخ سرو کنید و برش های سیب را برای تزیین اضافه کنید.

یک کیف اورجینال

یک کیف دستی تهیه کنید و اجازه دهید فرزندتان آن را تزئین کند. چگونه؟ یک سیب را از وسط نصف کنید و آن را به رنگ دلخواه آغشته کنید. برای جلوگیری از نفوذ رنگ از طرف دیگر کیسه، یک تکه مقوا در کیسه قرار دهید. سپس پارچه را آغشته کنید و بگذارید 3 ساعت خشک شود.

وادار کردن فرزندانتان به خوردن 5 میوه و سبزیجات در روز همیشه آسان نیست.

ما نمی توانیم به اندازه کافی بگوییم که میوه ها و سبزیجات چقدر برای یک رژیم غذایی سالم و متعادل اهمیت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *