نیمه‌نهایی بازگشت افتخار زنان: براکسگاتا جواز حضور را از دست داد

گنت: دی رایک; لانکنئوس، واندن بوره، ماخوتکین؛ Gerniers، Brasseur، Nelen، Gaspari; Ballenghien، Oviedo، Sinia سپس Roels، Schreurs، Staelens، Van Hecke، Geiregat.

براکسگاتا: سوتگیو; J. Vandermeiren، Li. Hillewaert، Dujardin، Lacina، Halsberghe; پونز ژنسکا، ورساول، لو. هیلوآرت؛ Cievra Tregon، Van Onsem سپس Albertyn، Dewaet، Scheers، Van Dieren، A. Vandermeiren.

داوران: خانم A. Van Den Bosch و ML de Clercq

گرین کارت: 20th Ballenghien، 22nd Lo. هیلوآرت، 55 ماخوتکین

گل ها: بیست و پنجمین بالنگین در کامپیوتر (1-0)، 68مین ورساول (1-1)

کرنر پنالتی: خنت (1/7) براکسگاتا (0/1)

بازی رفت بعدازظهر شنبه در بوم برگزار شد و با نتیجه 1-4 به سود گانتوز به پایان رسید. اگرچه این موارد فوق‌العاده مورد علاقه هستند، اما زمان زیادی طول کشید تا با افزایش امتیاز خود، از طریق بسیاری از مراحل رایانه شخصی و همچنین با یک ضربه، به امنیت برسند. Braxgata باید این شاهکار را بعد از ظهر یکشنبه و علاوه بر آن در حال حرکت ایجاد کند.

با رسیدن به تأسیسات گنت، امتیاز ترکیب دو مرد قبلا به صدا درآمده بود. پس از یک مرحله شوت آوت، گانتویز در فینال خواهد بود و براکسگاتا پس از گرفتار شدن در امتیاز، جای خود را به Racing می دهد.

Brax به این شاهکار اعتقاد دارد، حداقل این چیزی است که آنها در شروع جلسه با پرس بسیار بالا نشان می دهند. آنها کاملاً می خواهند اولین کسانی باشند که وارد حلقه مخالف می شوند. اما این گانتوزها هستند که از ابتدای دیدار خطرناک هستند. واندن بوره با یک شوت بک هند بلند هم تیمی خود را در انتهای زمین پیدا می کند، این مورب هوا را به گانتواز می دهد که برای اولین بار با گترهای سوتگیو مخالفت می کند. با این حال، داور حمله در حال انجام را به دلیل یک فشار اشتباه متوقف می کند، تابلوی امتیازات خالی می ماند. برکس بارها و بارها سعی می‌کند تا فازهای فریبنده بسازد تا دست بالا را به دست بیاورد، اما فقدان ارتباط اجازه نمی‌دهد تا موفق شوند و در نهایت وارد 25 تیم حریف شوند. گانتواز برای دومین بار در دایره خطرناک است اما شوت روی هدف نیست. پس از 12 دقیقه، برکس در نهایت وارد دایره حریف می شود، اما مرکز به پای بازیکن بوم ختم می شود. پونز سعی می کند مستقیماً از طریق مرکز به دایره نفوذ کند، اما سه مدافع روی حامل توپ قرار می گیرند و از پیشرفت او جلوگیری می کنند.

به محض از سرگیری تبادلات، بالنگین با گرین کارت به دلیل انسداد نادرست پای مدافعی که به تازگی از او عبور کرده بود، تحریم می شود. در برتری عددی، Brax اولین کامپیوتر جلسه را به دست می آورد و منحصر به فرد آن است. به گفته داوری که یک چوب پشتی می بیند، تلاش بازی می شود اما اشتباه است. در کل Braxgata به 10 کاهش یابد، برای یک ضربه این بار. همان واقعیت بازی، گانتویز اولین کامپیوتر خود را در جلسه به دست می آورد، همان سرنوشت برای دومی. پس از یک فاز با چند نفر، بالنگین یک شوت شلیک می کند، اما تورها را تکان می دهد، بنابراین گل از نظر منطقی معتبر نیست. در حالی که یک دوئل تا حدی قوی در میانه میدان برگزار می شود، داوران اجازه بازی می دهند که منجر به یک کامپیوتر جدید برای گانتویز می شود. همون فاز ولی این بار ضربه بالنگین زده میشه و به همین دلیل منحرف میشه، گل این بار معتبره، 1-0 شد. اویدو در حالی وارد دایره می شود که حداقل 15 متر روی توپ بوده است. مدافع فقط یک عیب پیدا می کند تا او را متوقف کند، این باعث می شود که گانتواز بازی 3 را انجام دهد. ضربه خیلی ضعیف است و به راحتی مهار می شود. براکس ضربات بزرگ را به سمت دایره زنجیر کرد تا سعی کند از دفاع گنت عبور کند، اما ناموفق بود. ورساول کسی است که به دایره و هدف مقابل نزدیک تر می شود.

در نیمه، به نظر می رسد که تنها گانتوازها به میدان آمده اند. Brax موفق نمی شود از 25 عدد خود خارج شود و به سختی پاس های خود را به هم متصل می کند. فقط دروازه بان براکس است که با حفظ چندین بار تلاش و کوشش واقعاً آنجاست، اما یک کامپیوتر جدید را دریافت می کند، که ضربه بالنگین دوباره روی آن بسیار بالاست. مرحله بعدی نیز باعث ایجاد یک کامپیوتر می شود، بالنگین این بار فشار را انتخاب می کند، اما دروازه بان تیمش را در اولین تلاش و همچنین در ریباند نجات می دهد. برکس تا حدودی در پایان کوارتر سوم بیدار می شود و برای اولین بار در این نیمه از دایره حریف دیدن می کند. اما بدون موفقیت است. یک مرحله دوتایی از کامپیوتر در پایان کوارتر سوت زده می شود، هیچ کدام موفق نمی شوند.

Gantoise به 10 بازیکن کاهش می یابد در حالی که Brax تا حدودی فشار می آورد و در 25 حریف حضور داشت. مسابقه از شدت زیادی برخوردار نیست، اقدامات اغلب قبل از اینکه به یک فرصت واقعی منجر شود، سقط می شوند. گانتواز دروازه بان دوم جوان خود، گیرگات، را برای 5 دقیقه آخر پرورش می دهد، که به او اجازه می دهد زمان بازی را در بالاترین سطح کسب کند. متأسفانه برای او، تحت مراقبت او است که برکس برای گلزنی برمی گردد. بالاخره دقایقی از حضور بازیکنان بوم در زمین و به خصوص در قسمت خوب آن گذشته بود. این ورساول است که اجازه می دهد در دقیقه 68 با نتیجه 1-1 پیروز شویم. امتیازی که برای واجد شرایط بودن گانتوا کافی است. آنها آخر هفته آینده در فینال با بازیکنان Dragons دیدار خواهند کرد.

Dragons-Racing 0-0

دیوار اژدها مقاومت کرد

اژدها: Knijf; De Groof، Emme، Jakus، Vilar; Verboven، Cedres، Raye; سیمونز، ا. مارین، او. سپس D. Marien، Struyf، Verstraeten، Roumen، Herzsprung
مسابقه: گریمارد; فرانسوا، دوکوئن، پوورز، دلهال؛ الف. ویلمز، انگلبرت، راسر; Boon، Sistermans، Goffinet; سپس Ortiz، Holz، Varoqui، L. Willems
داوران: خانم سرجنت و کایپرز
گرین کارت: 52 Rasir, AttOrtizeneri 63, Cedres 69
گوشه پنالتی: Dragons 0/4 و Racing 0/1

در هاکی، برگزاری نتیجه وجود ندارد. خب، اژدها در این چالش موفق شدند، اما بدون رنج نبود. ریسینگ اولین پی سی را از دقیقه 3 به دلیل عدم احترام به 5 متر دریافت کرد: ضربه به هدف نرسید. هر دو تیم همدیگر را نزدیک نگه داشتند و کوارتر اول، که با ضربه انگلبرت دو بار توسط دروازه بان نایف مهار شد، به پایان رسید، متعادل اما چندان پایدار نبود. برتری خفیف ریسینگ در کوارتر اول این بود که با حضور بیشتر دراگون ها و یک دوره 10 دقیقه ای پرس که Uccloises با انفرادی از Englebert به پایان رسید، به طور قطعی در فرم فوق العاده، Puvrez منحرف شد در فاصله کمی از گل به پایان رسید. هاکی عالی، حملات عالی از هر دو طرف، اما بدون نتیجه: دو دروازه بان بسیار حاضر بودند.

کوارتر سوم نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد، با بسیاری از مراحل خوب در بخش های کوچک زمین، اما در نهایت بدون هاکی بسیار مطبوع. باید گفت که ریسینگ برای رفتن به شوت اوت تنها به یک گل نیاز داشت. در دقیقه 40، اژدها یک کامپیوتر دوم را به دست آورد (پس از رد شدن یکی در دقیقه 22)، مقابله کرد. ریسینگ نیز در دقیقه 45 صاحب یک پی سی شد: نایف با شیرجه نجات داد و ریکاوری از کنار دروازه خالی گذشت. ضد حملات اژدها بسیار سریع و دیدنی بود، اما نتیجه نداشت. مخصوصا کوارتر آخر بود که قرار بود به تماشاگران و مربیان گرما بدهد. “10 دقیقه پر است! “: این فریاد تیبو کورنیلی بود که باعث حمله هیولایی از مسابقه شد. یک شوت از بون روی Knijf، یک ریکاوری ناموفق از De Mot، یک مهار کنترل شده از زوج Knijf-De Groof در دقیقه 62، یک کامپیوتر دوم از Racing که از یک کرنر طولانی دفع شد، یک سیو وحشتناک از Knijf با انحراف از Boon. در پیکت دوم در 64th. در 67، به ریسینگ یک فرصت 4 ستاره پیشنهاد شد: دی موت که در 23 متری کاملاً فراموش شده بود، یک توپ 0-1 دریافت کرد: او دوئل خود را با Knijf، دروازه بان بسیار عالی، باخت. در ساعت 5 دایره، Uccloises سعی کردند وحشت ایجاد کنند، اما Brasschaatoises آرامش و امتیاز خود را حفظ کردند. اژدها به لطف پیروزی 1-2 روز قبل خود به این رقابت ها راه یافتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *